Společnost


Z-Group bus a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#766382x stržena platba platební kartou +zaplacení hotově

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2024, před 7 měsíci

Nikola Rajčanová

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes ráno jsem jela autobusem z Kopřivnice kolonie do Sedlnice rozcestí,při platbě kreditní kartou terminál hlásil ridiči,že to nejde zkusili jsme to znovu a opět to nešlo,ale peníze mi to strhlo z karty,nakonec jsem platila hotově.Pan řidic mě upozornil abych věc reklamovala.Zasílám Vám i jízdenku.Děkuji za kladné vyřízení žádosti.S pozdravem Rajčanová


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2024 11:43, před 7 měsíci

Ohledně stržených plateb z účtu spotřebitele za jízdenku, která nakonec byla z důvodu nefunkčnosti platebního terminálu uhrazena spotřebitelem hotově, by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Jestliže řidič autobusu sdělil spotřebiteli, že je vhodné se v tomto případě obrátit přímo na společnost a podat reklamaci, doporučujeme tak spotřebiteli učinit. Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#. K reklamaci je vhodné přiložit zakoupenou jízdenku společně s výpisem z účtu ohledně stržených plateb.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 07:27, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 18:25, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.