Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,dnes ráno jsem jela autobusem z Kopřivnice kolonie do Sedlnice rozcestí,při platbě kreditní kartou terminál hlásil ridiči,že to nejde zkusili jsme to znovu a opět to nešlo,ale peníze mi to strhlo z karty,nakonec jsem platila hotově.Pan řidic mě upozornil abych věc reklamovala.Zasílám Vám i jízdenku.Děkuji za kladné vyřízení žádosti.S pozdravem Rajčanová
Vrácení peněz
|
Tweet |
Ohledně stržených plateb z účtu spotřebitele za jízdenku, která nakonec byla z důvodu nefunkčnosti platebního terminálu uhrazena spotřebitelem hotově, by se mohlo jednat o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Jestliže řidič autobusu sdělil spotřebiteli, že je vhodné se v tomto případě obrátit přímo na společnost a podat reklamaci, doporučujeme tak spotřebiteli učinit. Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#. K reklamaci je vhodné přiložit zakoupenou jízdenku společně s výpisem z účtu ohledně stržených plateb.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.