Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:710
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:21
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7664Naprostý nezájem ze strany AAA Auto vyřešit své pochybení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2015, před 9 lety

Miroslav Bielsky

Znění stížnosti

Dobrý den,
tímto bych chtěl popsat stížnost ohledně předání dokladů od vozidla které jsem u AAA společnosti zakoupil a zároveň na neschopnost jejich zaměstnanců,kteří neuvádějí pravdivé informace a tímto neprofesionálním chováním prodlužují vyřešení celé pro mně nepříjemné situace.
Dne 23.7.2015 jsem si na pobočce zakoupil vozidlo Dacia logan RZ 4L94337 a při podpisu smlouvy jsem mimo jiné podepsal potvrzení,že mi doklady budou odeslány na adresu do 5.pracovních dní. Samozřejmě se tak nestalo a byly mi doručeny až 27.8.2015. Očekávání,že dodrží to čím se se zavázali potvrzením podepsaným jejich pracovníkem při předání vozidla mi způsobili nemalé potíže vzhledem k tomu,že doklady měly přijít do Liberce a pracuji v Pardubicích.
Po mnoha telefonátech,kde mi tvrdila paní na tel. ,že podle nového zákona přepis trvá dlouho a přitom nic nepřepisovali a měli hned odeslat doklady na mou adresu. Nakonec došlo k ujištění od jejich pracovníka,že doklady jsou na cestě na adresu trvalého bydliště během tohoto týdne. Během rozhovoru jsem se ujišťoval jestli opravdu na adresu trvalou a bylo mi to potvrzeno,což se dá dohledat,protože rozhovory NAHRÁVÁJÍ!!! Doklady mi nakonec byly doručeny na adresu přechodnou v Liberci kam jsem nechtěl,protože se zdržuji na dovolené na trvalé adrese. Pro doklady jsem musel zajet do Liberce a zase se vrátit,což mi způsobilo finanční újmu za pohonné hmoty, vzhledem ke vzdálenosti 2x340km a to nepočítám čas strávený na cestách (5.5h jedna jízda). Další pochybení ze strany AAA je,že jsem obdržel pouze velký TP,ale ORV nikoli,což znamená jediné....že nemohu provést požadovanou evidenční kontrolu vozidla,kde se předkládá vozidlo,velký TP a ORV (ověřeno na STK!!) a obratem (v kupní smlouvě se uvádí do 3 dnů jinak budu platit sankci 20% z ceny vozidla max.50.000kč). Lhůtu 3.dní díky liknavosti AAA společnosti nejsem schopen dodržet,protože jsem neobdržel kompletní doklady.Po upozornění,že nemám malý TP se mě paní na tel. snažila přesvědčit,že místo ORV mám v dopise doklad o jeho ztrátě což nebylo a dále během hovoru mi sdělila,že ho neposlali vědomě,hlavně aby přepis urychlili tak mi poslali plnou moc k podpisu a velký TP a evidenční kontrolu si zařídí sami,bez vozidla. Nechápete? Já rovněž. Dále bych chtěl uvést skutečnost,že na vozidle probihá přestavba na LPG a do 5.pracovních dnů mám ze zákona povinnost toto nechat zapsat do TP a ORV a vozidlo podle dokladů ještě není na mé jméno a dávno mělo být!!!!


Požadované řešení

Žádám vysvětlení proč doklady nebyly doručeny,stačilo přitom vložit TP,ORV a plnou moc do obálky a odeslat na mou adresu. Přepis se provádí až já odešlu zpět doklady po provedení evidenční kontroly a podpisu plné moci opravňující AAA k přepisu vozidla.
Požaduji náhradu za cestování na trase Hodoňovice-Liberec a zpět, z důvodu chybného odeslání neúplných dokladů na jinou adresu než bylo domluveno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.9.2015 10:26, před 9 lety

Pokud společnost nesplnila svou smluvní povinnost, může se spotřebitel dožadovat nápravy, tedy okamžitého zaslání všech potřebných dokladů k provedení evidenční kontroly vozidla.

Evidenční kontrola vozidla je kontrola vozidla prováděná stanicí technické kontroly spočívající v porovnání údajů uvedených v technickém průkazu ("velký" technický průkaz) vozidla a v osvědčení o registraci vozidla ("malý" technický průkaz) nebo v osvědčení o technické způsobilosti vozidla, pokud se jedná o vozidlo, které nepodléhá registraci, se skutečnými údaji a stavem vozidla. Pro absolvování evidenční kontroly je tedy nutné předložit "velký" i "malý" technický průkaz.

Chybí-li doklad o ztrátě "malého" technického průkazu, který brání užívání vozidla ke svému účelu, jedná se o vadu. Spotřebitel by měl tedy nedodání potřebných dokladů reklamovat. Protože je tato vada odstranitelná, ale prodávající nezjednal nápravu v přiměřené době, může se spotřebitel domáhat poskytnutí přiměřené slevy (například ve výši nutně vynaložených nákladů).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2015 13:33, před 9 lety

Vážený pane Bielsky,
jak mě informoval kolega p.Pour, situaci s Vámi ještě 2.9. řešil (stížnost zde byla zveřejněna až dnes), včetně kompenzace na pobočce. Je již nyní vše v pořádku prosím? Děkuji, Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 08:04, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda bylo dosaženo dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2015 13:44, před 9 lety

Znovu žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného. Pokud tak neučiní v přiměřené době, stížnost uzavřeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 13:19, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.