Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Ráda bych podala stížnost na neustále zpoždění trolejbusu linky 25 ve směru na Osovou. Jezdím každý všední den z práce kolem 14:30 a téměř vždy na zastávce Raisova zpoždění kolem 5-10 min, dnešním dnem zpoždění 17 min. Toto není normální.
Pokud by šlo situaci nějak řešit, bylo by to víc než vhodné.
Děkuji
Posílit spoje, zvýšit interval apod.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost nebo připomínky je tak vhodné směřovat v tomto případě přímo ke společnosti Dopravní podnik města Brna, a.s. na e-mail: dpmb@dpmb.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.