Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#7665Snížení dluhu o nesmyslné manipulační poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.09.2015, před 9 lety

Tomáš Svoboda

Znění stížnosti

Již jsem si přečetl pár stížností na tuto firmu a jsem jen další z postižených jejich úžasného business modelu o prodloužení členství.
Za 3-měsíční "VIP" členství mám uhradit 2247Kč. V rámci odsouhlasené VOP tuto částku uhradím, ale v žádném případě nebudu posílat "manipulační poplatek" 347Kč, který nikde není napsaný a jen tato firma si ho vymyslí.

Viz. email od be2:
"Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2247,00 Kč, navýšený o manipulační poplatky ve výši 347,00 Kč.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 2594,00 Kč."

Jsem velmi rád, že na účtě jsem měl nižší částku než jak firma automaticky strhává zákazníkům, a proto mi ji nemohli strhnout. Žádám tedy o zaslání emailu, kde bude napsané, že mám zaplatit 2247,- bez žádných manipulačních poplatků. Tehdy částku zaplatím.

Zároveň si tímto chci ZRUŠIT svůj účet. Již o Vás nechci vědět.


Produkt

Snížení dluhu o nesmyslné manipulační poplatky


Požadované řešení

Zaslat potvrzovací email o správném poplatku bez žádných manipulačních poplatků navíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2015 13:20, před 9 lety

V daném případě by měl být spotřebitel ze strany společnosti náležitě informován, jaké konkrétní náklady společnost pod obecný pojem manipulační poplatek zahrnuje.

Dle Všeobecných obchodních podmínek společnosti lze podat námitky proti výši nákladů odepsaných z účtu nebo vyfakturovaných nákladů. Námitky musí zákazník písemně vznést vůči be2 a zdůvodnit do šesti (6) týdnů po odepsání reklamovaných nákladů z účtu, popř. po obdržení faktury. Jestliže zákazník nevznese během této šestitýdenní lhůty odůvodněné námitky, jsou náklady odepsané z účtu, popř. vyfakturované náklady pokládány za schválené. Při existenci oprávněné námitky bude zákazníkovi buď vrácena právoplatně uplatněná částka, nebo dle volby mu bude nabídnuto prodloužení zpoplatněné služby (prémiové členství). Toto prodloužení odpovídá době, za kterou zákazník uplatnil oprávněnou námitku.

Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.

Ve všeobecných smluvních podmínkách společnost uvádí následují: "Svou registrací u společnosti be2 zákazník potvrzuje, že si přečetl Všeobecné obchodní podmínky společnosti be2 a že s nimi souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se tím stávají součástí smlouvy. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést."

Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.

Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.

Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2015 17:35, před 9 lety

User ID: 67025cd845dbf7e4b0dd8cd9



Manipulační poplatek je strháván platebními systémy třetích stran v případě zablokovaných, respektive zpožděných plateb - tento není strháván z naší strany

S pozdravem,

Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.9.2015 13:03, před 9 lety


Tomáš Svoboda

Dobrý den,

Váš argument není odpovědí na mou otázku.

Na svých stránkách máte informovat, že tato situace může nastat.

To, že Vám platby řeší někdo jiný již není můj problém. Zákazník by měl být informován.

Co kdybych Vám zaslal zboží v hodnotě 1 000 Kč a pak Vám bez upozornění navýšil na 1 500 Kč, protože mě někdo jiný řeší finance a ten to požaduje.

Stále trvám na svém, nebudu platit něco, o čem jsem nebyl informován, že se může stát.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2015 17:12, před 9 lety

User ID : 67025cd845dbf7e4b0dd8cd9


Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.

S pozdravem,

v zastoupení,

Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________

be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.9.2015 16:02, před 9 lety


Tomáš Svoboda

Dobrý den,

radši bych si od Vás nechal zde písemně potvrdit vyjádření, ať mám možnou výpomoct dTestu z právních záležitostí.

Dle Vašeho jednání a velkém počtu stížností zde, nevyjímaje dalším vysokým počtem poškozených, kteří ani o této stránce neví, se mi poplatky platit rozhodně nechtějí a uvažuji oslovit vyšší právní subjekty a nahlásit Vás, i mediálně.

Chci tento případ uzavřít co nejdříve.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2015 18:32, před 9 lety

User ID : 67025cd845dbf7e4b0dd8cd9


Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: collections@be2.com.

S pozdravem,

v zastoupení,

Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________

be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.9.2015 19:48, před 9 lety

Od společnosti jsme obdrželi informaci o vyřešení sporu. Prosíme spotřebitele potvrzení této skutečnosti a uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.9.2015 20:05, před 9 lety


Tomáš Svoboda

Dobrý den,

se společností Be2 rozhodně není spor vyřešený.

Stále jsem neobdržel odpověď a není žádné řešení a ke všemu tato společnost mě již posunula další firmě, která vybírá vyšší částku.

Zde zasílám email:
ear be2 user,

We are writing to inform you that we legally represent the company be2 S.à.r.l., 291 Route d'Arlon,
LU-1150 Luxembourg. Our client operates the well-known premium dating platform Be2.

You registered on the Be2 Website and booked a paid premium membership. You registered using
your e-mail address mr.tomas.s21@gmail.com, which you counter-confirmed. When you registered,
your personal details such as the user name "" and the bank details you communicated
were likewise stored. The IP address of your PC you used to make the booking was also recorded and
stored for legal purposes.

Unfortunately you have not paid the membership fee due.

As, regrettably, you did not respond to be2 S.à.r.l.'s reminder, our client has had to instruct our law
firm to claim the receivable due, and if necessary collect it.

We must therefore ask you to transfer the outstanding receivable amounting to EUR 149,39, which
includes the fees and interest, in the next few days albeit by not later than

14.10.2015.

We request that you comply strictly with this term of payment to avoid any further inconvenience.


Žádám Vás dTest o pomoc, protože si již nevím rady a stále mi částka nabývá, a firma Be2 ignoruje mé otázky a jen kopíruje a vkládá jejich předepsané odpovědi.

Absolutní nerespektování, dělají si co chtějí a já na toto nemám peníze!!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2015 09:36, před 9 lety

Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelské subjekty, bylo by příhodné, aby se spotřebitel obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na webové adrese www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2015 17:56, před 9 lety

Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

S pozdravem,

v zastoupení,


Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________

be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.9.2015 19:30, před 9 lety


Tomáš Svoboda

Toto uz neni vtipne. Co to je za komunikaci?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2015 11:10, před 9 lety

obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

S pozdravem,

v zastoupení,


Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________

be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2015 13:36, před 9 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.11.2015 09:00, před 9 lety


Tomáš Svoboda

Hodnocení: