Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den, prosím o řešení v prodejně TESCO ve městě Stochov. Pokladní nebývají na pokladně a nutí zákazníky, aby si zboží počítali sami na terminálech. Dokonce mají tu drzost, když starší paní podotkne, že to s tímto terminálem neumí, tak dostane odpověď, že se to má naučit. To je vážně vrchol. Dnes ráno 2.9.2015 byla na celou prodejnu pouze jedna pokladní, která pomáhala právě na těchto velmi neoblíbených terminálech (zákazník dělá práci za zaměstnance Tesco) a na klasické pokladně nebyl nikdo. Samozřejmě se během pěti minut vytvořila fronta čekajících zákazníků. Po mém upozornění, aby paní pokladní otevřela pokladnu, prohlásila, že musí dojít pro tu druhou (jméno bohužel nevím, ale velice mladá slečna), aby mohla jít na pokladnu. Nepochopitelné, terminály mají přednost před pokladnou??? Prosím o nápravu v této prodejně a to takovou, aby na klasické pokladně stále někdo byl, zvlášť pro staré lidi, kteří se nechtějí učit na terminálech a už vůbec je nemá jako zákazníky někdo nutit. To je opravdu vrchol drzosti ze strany zaměstnanců prodejny TESCO ve Stochově. V jiných prodejnách jsem se s tímto absolutně nesetkala. Tato prodejna je ale asi začarovaná, jelikož od začátku fungování této prodejny jsou neustále počítány chybné ceny na pokladnách a střídání personálu opravdu nepomohlo. Jelikož je to jediný supermarket v okolí, tak tam ještě zákazníci chodí, ale pokud se služby a hlavně chování personálu nezlepší, myslím, že zákazníků bude hodně ubývat. Nadávají snad všichni, kdo to tam znají. Děkuji Vám za vyřešení. Ilona Kopecká, bydliště Stochov
chování personálu prodejny TESCO STOCHOV
Změna chování personálu prodejny TESCO Stochov ohledně terminálů - nenutit zákazníky a aby byla stále otevřena alespoň jedna klasická pokladna s pásem. Zároveň konečně někoho schopného, kdo v této prodejně udělá pořádek a pokud se přeceňuje zboží, tak aby tyto ceny byly zároveň počítány na pokladně. Bez zkontrolovaného pokladního lístku bych z této prodejny už nikdy neodešla, ale i čas věnovaný věčnému reklamování špatných cen na pokladním lístku u pokladny zdržuje nejen pokladní, ale hlavně mě jako zákazníka.
|
Tweet |
Co se týče uvádění neaktuálních cen u zboží, je třeba uvést, že nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, kde spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Státní dozorový orgán je pak oprávněn na základě spotřebitelského podnětu provést kontrolu uvedené provozovny a uložit opatření k nápravě, případně uložit podnikateli pokutu ve správním řízení.
Co se týče nevhodného chování zaměstnanců společnosti k zákazníkům, je třeba uvést, že mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Je však třeba zdůraznit, že pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému bude vhodné a účelné obrátit se s konkrétní stížností směřující pouze na chování zaměstnanců přímo na jejich nadřízené, popřípadě na zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.