Společnost


Slevomat.cz, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:69
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#76669Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2024, před 7 měsíci

Aneta Křížová

Znění stížnosti

Byl objednaný 2x poukaz na bungee jumping pro mé přátele, jako DÁREK u pana Stolína v Chomutově. Chtěli poukaz využít 11.5. a ptali se pána jaké má volné časy. Pán obratem zaslal pevně nastavený čas a pokud chcete jiný musíte za 1 osobu zaplatit 1500,- navíc, což je dražší než samotný seskok. Rezervaci potvrdil. Volné časy mají, ale tahají z lidí pouze peníze. Jelikož rezervaci potvrdil i když záhy zrušil, tak poukazy nelze refundovat a vybrat si jiný zážitek. Poukaz je uplatněný a vedení slevomatu v tom nevidí žádný problém a arogantní chování pána je také v pořádku. Že by někoho známý? To už se nikdy nedovíme a peníze také neuvidíme..


Produkt

Jiří Stolín bungee jumping Chomutov


Požadované řešení

Refundace voucheru nebo vracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2024 15:16, před 7 měsíci

Jestliže byl voucher zakoupen bez určitého data, je na spotřebiteli s podnikatelem, aby se na termínu uplatnění společně domluvili. Podnikatel nemůže spotřebiteli následně bez jeho souhlasu stanovit fixní termín.

V tomto případě by se mohlo jednat i o klamavou obchodní praktiku dle zákona o ochraně spotřebitele, která mohla vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce, na kterou se spotřebitel může s podnětem obrátit zde: coi.cz/podatelna.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2024 14:50, před 7 měsíci

Dobrý den,

nákupem voucheru zákazník souhlasí s podmínkami poskytovatele akce, což je v nabídce i ve voucheru uvedeno společně s odkazem na stránky poskytovatele.

Postup pro rezervaci termínu seskoku je popsán ve voucheru a je v něm zdůrazněno, že čas seskoku je přidělen provozovatelem automaticky dle volných kapacit. Zákazník si tedy může vybrat konkrétní den, který by mu pro seskok nejlépe vyhovoval, ale přesný čas seskoku si už standardně zvolit nemůže, ten je mu přidělen provozovatelem. V tomto případě zákazník požádal o rezervaci pro dvě osoby na 11. května.

V nabídce i ve voucheru je dále také uvedeno, že rezervace termínu je závazná a k uplatnění voucheru dochází v okamžiku potvrzení rezervace. Voucher byl tedy uplatněn v souladu se stanovenými podmínkami, a proto není možné jej stornovat či refundovat.

Rezervovaný termín byl následně na žádost zákazníka zrušen a ten má tak možnost voucher využít v některém z dostupných náhradních termínů. Opět je ale možné zvolit si pouze datum seskoku, čas bude zákazníkovi přidělen provozovatelem.

Příplatek 1500 korun za výběr konkrétního času seskoku je uveden v ceníku na stránkách poskytovatele a tato informace není nikterak utajována.

Také bych rád zmínil, že další důležitou podmínkou, která je ve voucherech a v nabídce uvedena, je vytvoření rezervace nejpozději 30 dní před seskokem. Jelikož zákazník provedl rezervaci 18. 4., nebyla tato podmínka splněna. I přesto provozovatel vyšel zákazníkovi vstříc, rezervaci bezplatně provedl a za porušení této podmínky neúčtoval žádný poplatek navíc.

Poskytovatel tedy jednal zcela v rámci předem daných podmínek, které žádným způsobem neporušil.

Děkuji Vám za pochopení.
Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.6.2024 19:10, před 7 měsíci


Aneta Křížová

Dobrý den,

ano seskok je přidělen automaticky, ale když člověk žádá jiný čas tak tahle velmi “nadstandardní služba” stojí 1500,- na osobu. Tahle DŮLEŽITÁ informace při zakupování voucheru u Vás není nikde dohledatelná, jelikož za takových podmínek by si každý svůj nákup rozmyslel.


Voucher uplatněn nebyl! My jsme s časem který nám pan Stolín nařídil nesouhlasili a rezervace, kterou si on sám provedl bez společné domluvy, byla stornovaná. To můžeme dokázat e-mailovou komunikací, kterou jsem Vám již zaslala.

Velice nás překvapuje, že nám neúčtoval poplatek za seskok po 23 dnech od “rezervace”, protože si účtuje poplatků a pokut až až. A určitě ty pokuty nějakým způsobem promítne do účetnictví, ale od toho už jiný úřad… ( pro představu přiložen screen e-mailu)

Recenze na Vašich stránkách má překrásné, ale realita je úplně jinde, což si můžeme přečíst na recenzích Google.

Přístup Slevomatu mě zklamal. Nakupovala jsem u Vás často, ale už nikdy nic nezakoupím. A divím se že s takovou firmou dále spolupracujete…

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2024 11:12, před 7 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutá vyjádření.

Jestliže si spotřebitel může vybrat libovolný den a je mu přidělen pouze čas, je takové jednání ze strany podnikatele v pořádku, jestliže je o tom spotřebitel řádně informován. Pokud je tato informace uvedena ve voucheru, je takové informování dle našeho názoru řádné.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby mohla na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2024 10:00, před 7 měsíci

Dobrý den,

jak jsem již zmínil, nákupem voucheru zákazník souhlasí s podmínkami poskytovatele akce. Tato informace je uvedena v nabídce i ve voucheru. Taktéž je v nabídce i ve voucheru odkaz na stránky poskytovatele, kde je možné si dané podmínky přečíst.

Výběr konkrétního času seskoku není součástí voucheru, a proto na něm není tato možnost uvedena. Naopak je na něm zřetelně uvedeno, že čas seskoku bude zákazníkovi přidělen. Cena za individuální výběr času je stanovena na 1500 korun, což je uvedeno v podmínkách a ceníku na stránkách poskytovatele. Všechny tyto informace byly dostupné před samotným nákupem a je na každém zákazníkovi, aby se s nimi seznámil a následně se rozhodl, zda chce voucher zakoupit.

Voucher byl uplatněn na základě potvrzení rezervace ze strany poskytovatele a jedná se tak o standardní a předem daný postup, který je také uveden ve voucheru. Samotná rezervace byla vytvořena na základě e-mailu ze strany zákazníka, což je zřejmé z Vámi přeposlané e-mailové komunikace.

Je mi líto, že nejste s využitím voucherů spokojeni. Nadále však platí, že je můžete využít v náhradním termínu.

Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.
Martin, Slevomat.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 09:05, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.9.2024 21:47, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.