Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
žádám navrácení částky 2 247,00 Kč, které si firma be2 s.a.r.l., Luxembourg strhla bez mého vědomí 25.8.2015.
Snažila jsem se ji kontaktovat s výpovědí, stížností a žádostí o navrácení peněz na uvedeném emailu: zakaznickyservis@be2.cz. Dostalo se mi pouze automatické odpovědi, že účet si mohu zrušit sama na stránkách. Tam však zrušení možné není, pokud si současně nezrušíte "VIP členství", které však stránky zrušit neumožňují (!). Opět jsem se snažila kontaktovat společnost emailem s jasnou žádostí a dostalo se mi automatické odpovědi. Telefonního kontaktu či písmeného kontaktu s živou zastupující osobou se zde člověk nemá šanci propojit.
Nebudu zde hodnotit, co je naprosto zjevné a žádám okamžité zrušení tohoto pochybného VIP členství společně s návratem svých peněz (2242 Kč). Společnost zjevně spoléhá na to, že jde o zálěžitost intimějšího charkteru jako je internetové seznamování a že se podvedení zákazníci budou bát veřejně ji žalovat nebo proti ní vystupovat v médiích. Já takový problém rozhodně nemám a v médiích pracuji.
Děkuji za kladné vyřízení,
Kovářová
"VIP" členství na seznamovacím portálu Be2
Žádám urgentní zrušení účtu a celéhho VIP členství na Be2 a navrácení neoprávněně strhnuté částky z mého účtu.
|
Tweet |
Dle znění čl. 9 Všeobecných smluvních podmínek společnosti: Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Pokud technicky existuje možnost "podání online výpovědi", může se výpověď podat také přes odpovídající link na webových stránkách společnosti be2. Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je v každém případě nutné, aby zákazník v písemné výpovědi čitelnou formou (TISKACÍMI PÍSMENY) uvedl alespoň své úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá, svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která mu byla přidělena).
Výpověď musí být zaslána na adresu:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
291, Route d'Arlon
fL-1150 Luxemburg
Luxemburg
či podána prostřednictvím faxu: Fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala, popřípadě úmyslně bránila využití některé z výše uvedených forem písemné výpovědi smluvního vztahu, pokud se k tomu sama svým výslovným prohlášením zavázala. Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve Všeobecných obchodních podmínkách i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz., popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu výpovědní email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena na základě podané výpovědi spotřebitelkou, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebitelce navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
User ID: 4c4c5c2b55861ae4b028f9a5
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Dobrý den,
na mail mi 3.9. v 16:44 došla jiná rekace od Vaší společnosti, kterou kopíruji níže. Členství tedy zrušit Vámi jde i bez opětovaného zasílání. Opakujete všude lhůtu 14ti dnů, nechápu tedy, proč by se měl status VIp zrušit až k 25. 11, když jsem svou žádost vznesla na začátku září?
Žádám proto, aby mi tento status byl zrušen ihned, tak jak jsem požadovala a z mého účtu se již nestrhávaly další peníze, protože s tím nesouhlasím a jednalo by se tudíž o krádež. Děkuji.
"Vážený člene be2,
děkujeme za Váš email.
Mějte prosím na paměti, že je Vaše VIP členství - abyste měli možnost užívat si našich služeb bez přerušování - automaticky obnovované. Jak je také blíže specifikované v našich Všeobecných obchodních podmínkách, s možnostmi výpovědi VIP členství i stanovenými výpovědními lhůtami jste sami souhlasili. Tato informace byla také součástí uvítacího emailu, který Vám byl zaslán po realizaci první platby.
Jelikož z naší strany nebyla přijatá Vaše Výpověď, byl Váš VIP status automaticky obnovený.
Nyní Vám již můžeme potvrdit, že automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla vypovězená. Váš stávající VIP status vyprší k datu: 25.11.2015 a nebude již obnovený.
Mějte prosím na paměti, že Vaše členství zůstane po vypršení Vašeho VIP statusu i nadále aktivní. Pokud si svá data přejete deaktivovat či smazat, přihlašte se prosím do svého profilu a učiňte tak v sekci Můj profil - Nastavení - Status profilu.
Překontrolujte link s "Často kladenými dotazy", který je uvedený v zápatí každé stránky.
S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz
be2 S.à.r.l. - 291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau"
Společnost umožňuje vypovědět smlouvu pouze do doby 14 dnů před uplynutím sjednané délky závazku. Není-li tak učiněno, smlouva se automaticky obnovuje. Výpověď je tedy nutné společnosti doručit minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl smluvní závazek sjednán.
Společnost v zaslaném emailu potvrdila stávající závazek a dále uvedla, že skončí ke dni 25.11.2015. Na žádost spotřebitelky již není možná automatická prolongace smluvního vztahu.
Pokud spotřebitelka nesouhlasí s prodloužením původního závazku, musí společnosti doložit, že svou výpověď společnosti adresovala minimálně 14 dní před uplynutím doby, na kterou byl původní závazek sjednán.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, od mé poslední zprávy zde, jsem nedostala od be2 žádnou reakci.
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz
S pozdravem,
v zastoupení,
Be2
Dobrý den,
ráda bych problém vyřešila tudy. S Vaším emailem zakaznickyservis@be2.cz bohužel již nemám dobré zkušenosti.
Děkuji za pochopení
Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.