Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, 18.4. 2024 jsem objednal přes eshop, s osobním vyzvednutím v prodejně na Václavském náměstí, telefon Samsung S24, ke kterému měla být v rámci UNITY členství zdarma TV. Slečna mi řekla, že "systém objednávku stornoval", ale že se nic neděje, že mi ho prodají zvlášť. Přitom mám potvrzovací email, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Kód z aplikace, který je potřeba ke slevě, zadali až po mém dotazu, zda ta TV k tomu platí. Do nové objednávky, kde na faktuře nechali původní údaje zákazníka, ale změnili kontaktní osobu. Po uplynutí 30 dní od objednávky měl přijít slevový kód na TV, bohužel stále nic. Od 20.5. volám na zákaznickou linku a jediné, co se mi dostalo za odpovědi je - "dáme to k řešení, někdo se Vám druhý den / do tří pracovních dní ozve". Mám i zprávu - Zavoláme si 27.5. v 9:30. Nikdo nevolal. K řešení se nikdo nemá a nechce se mi čekat, až akce skončí a já ostouhám, tak to řeším touto cestou. Děkuji za přečtení
Když jste zákazníkem O2 a Air Bank, tak lze díky jejich partnerství čerpat bonusy skrz Unity členství
Prosím o zaslání slevového kódu na TV. Děkuji
|
Tweet |
Jestliže nebyl dodán telefon společně se slevovým kódem na TV, který byl součástí objednávky a měl být spotřebiteli dodán zdarma k telefonu, je vhodné uplatnit reklamaci, jak již dle popisu spotřebitel nejspíše učinil.
Reklamaci může spotřebitel podat:
Přes O2 Chat – každý den od 8:00 do 19:00.
Osobně – v kterékoli O2 Prodejně.
Telefonicky – bezplatná linka 800 02 02 02.
Písemně – dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
Na vyřízení reklamace má podnikatel kalendářní měsíc. Navíc, jestliže společnost přislíbila spotřebiteli zaslání slevového kódu do 30 dní, měla taky tak učinit.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
mrzí mne, že Vám slevový kód nepřišel. Rádi vše prověříme, doplňte nám prosím do neveřejných údajů datum narození majitele služeb k ověření. Případně s odkazem na toto řešení nám vše zašlete na email info@o2guru.cz.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
Dobrý den,
8.6. mi bylo napsáno, že mi byl znovu odeslán kód, ale stále nic nepřišlo. O2Guru mi odpověděl, že to vrátí kolegům, od té doby komunikační ticho. Počkám do konce týdne a pak to zkusím přes ČOI.
Děkuji za radu.
Vodrážka
Dobrý den,
je mi líto, že delší dobu čekáte na řešení. Věřte mi, že jsme na Vás nezapomněli a děláme maximum pro to, abyste obdržel voucher co nejdříve. Řešení jsem urgoval a bylo mi sděleno, že Vás znovu zařadili do rozesílky a SMS by měla dorazit do cca 2 dní. Prosím, potvrďte mi zde nebo v emailové komunikaci, zda kód dorazil. Za komplikace se omlouvám.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
Dobrý den,
kód ještě nedorazil.
Vodrážka
Dobrý den,
v rámci emailové komunikace jsme si již potvrdili zaslání nového a funkčního voucheru. Ještě jednou bych se Vám rád omluvil za komplikace, ale jsem rád, že vše dopadlo dobře.
S pozdravem Radek Nowak, Guru pro Social Media O2
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
potvrzuji přijetí voucheru a chtěl bych všem poděkovat za pomoc při řešení problému.
Děkuji,
Vodrážka