Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
dne 1.6.2024 jsme dorazili na prodejnu v OC Mercury 20 minut před zavřením restaurace. Slečna na kase byla poměrně nepříjemná, ale to mě asi nerozčiluje natolik, jako absolutní nepřipravenost na hosty v době, kdy je stále otevřeno. V KFC jsem také pracovala, ale na DT České Budějovice, kde jsme se asi jinak otáčeli než na této pobočce. Není možné, aby takto brzo již nebyli ochotni udělat či nemít připravené maso pro zákazníky. Když jsem se doptávala na možnosti, které maso do kyblíčku můžeme mít (jakoukoliv kombinaci, bylo nám to pak jedno, hlavně, ať se najíme) bylo nám řečeno, že by to bylo na počkání. Řekla jsem kasařce Adéle, že nám nevadí 15 minut počkat (a plánovali jsme utratit nemálo peněz za velký kýbl+sendviče) což smetla ze stolu, že to už se prý nestíhá a to mají už zavírat. Toto kdybych řekla v minulosti na DT, tak mě asi vyrazí na místě, jelikož nám vštěpovali, "že náš zákazník, náš pán" a udělat co nejvíce pro to, aby byl zákazník spokojený. Nevadilo by nám počkat a zavírat restauraci oficiálně mají až ve 21:00, úklid se má primárně dělat po a nebo chvíli před bez toho, aby to jakkoliv narušovalo poskytované služby. Slečny neochota a arogance byly skvělá ukázka toho, proč si dám nyní tu práci a sepíši zde stížnost, kde chci vědět, jakou kompenzaci jako zákazník mohu dostat za toto jednání a neochotu v pracovní době restaurace. Ano, pamatuji si velmi dobře, že se nemá vyhazovat maso po směně, ale téměř půl hodiny před zavíračkou nemít už NIC z masa krom 7 chabých a maličkých stripsů (určitě pod váhou, pamatuji si, jakou mívali gramáž, zkoušeli jste nás z toho v době mé práce pro vás). Toto není přijatelné kor v takto velkém obchodním domě a ještě během půl maratonu, kdy se sjede do města více lidí a služba by tedy měla reprezentovat dané město/pobočku. Koupili jsme si těch 9 stripsů, jelikož to bylo jediné, co bylo a ještě na nás slečna z poza rohu dělala oči - ano, jelikož je restaurace situovaná jako průchozí prostor, moc dobře jsem to viděla. :) Neumím si to vysvětlit jinak než že služba KFC upadá, protože před pár lety bych si toto v životě na jejím postu nedovolila a hledala bych řešení, jak zákazníkovi to maso udělat na počkání. Není problém udělat další várku, když ví, že to maso hned prodá.
Obsloužení 1.6.2024 v OC Mercury ČB, kasařka "10124 Adúla K"
Nechám na Vás s čím přijdete. Za nás jsme dávali např. sendvič nebo maso zdarma, ale očividně nemá pobočka dost ani v pracovní době pro zákazníky, natož navíc.
|
Tweet |
Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).
Pokud by se v daném případě jednalo o pochybení zaměstnanců podnikatele, je nutné tuto stížnost směřovat přímo na jejich nadřízené, neboť pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na vhodném chování k zákazníkům a řádném plnění jejich pracovních povinností. Lze se setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.