Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#76686Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2024, před 8 měsíci

Jirina Holubova

Znění stížnosti

Neuznaná reklamace zboží bylo dobře zabalené a na poškození se přišlo až po rozbalení zásilky . Byla to skrytá vada k poškození došlo přepravou. Navíc je nehorázně že reklamace nebyla uznána i přes to že byla zásilka pripojistena Dost neprofesionální.


Produkt

***


Požadované řešení

Zásilka je poškozena a nefunguje . Proplacení škody 1200. Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 10:19, před 8 měsíci

Vhodné zabalení zboží určeného k přepravě má zajistit prodávající. Není-li dopravcem stanoveno jinak, má prodávající povinnost zboží zabalit podle zvyklostí s ohledem na jeho povahu. Prodávající tak odpovídá za stav zakoupeného zboží až do okamžiku převzetí kupujícím. Pokud by tedy došlo k poškození zboží způsobené přepravcem, jde na vrub prodejce. Spotřebitel následně může zboží reklamovat klasicky v e-shopu, kde jej zakoupil, nebo od smlouvy do 14 dnů odstoupit.

O poškození zásilky by spotřebitel měl informovat jak prodávajícího, tak přepravní společnost. Prodávají v každém případě musí prokázat, že zboží bylo doručeno bez vad. Spotřebitelům doporučujeme dokumentovat rozbalování balíků, aby se vyhnuli případným potížím s reklamací.

Více informací ohledně poškození zboží během přepravy nalezne spotřebitel zde: https://www.dtest.cz/clanek-9163/co-muzete-delat-se-zbozim-poskozenym-pri-preprave.


Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2024 11:28, před 8 měsíci

Dobrý den, paní Holubova, mrzí nás, že objednané zboží bylo poškozené. Je dobře, že jste se spojila s kolegy z týmu reklamací, aby na základě dodaných podkladů vše důkladně prověřili. Pakliže vaši reklamaci zamítli, měli by vám sdělit také důvod, proč se takto rozhodli. Je potřeba, aby bylo dokázáno, že k poškození došlo během přepravy, záleží totiž i na tom, jak dobře bylo zboží zabaleno. Doporučujeme se proto spojit s odesílatelem vaší zásilky a záležitost řešit přímo s ním, věříme, že se s vámi dohodne na řešení k vaší spokojenosti. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2024 11:39, před 8 měsíci


Jirina Holubova

Dobrý den , odesílatel byla soukromá osoba , která dodala veškeré fotografie a byla ji reklamace zamítnuta z důvodu nepoškozeno obalu , což mi přijde nesmyslne , když není vidět poškození stačí když někomu ten balík spadne , uvnitř byl indukcni vařič zabaleny do bublinkové fólie a tvrdého kartonu a ještě bylo toto zboží připojištene . Byla to skrytá vada přišla jsem na to až po rozbalení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2024 15:24, před 8 měsíci

Dobrý den, paní Holubova, reklamaci jsme nechali prověřit, byla zamítnuta v souladu se Všeobecnými obchodními podmínkami. Dle nich musí být jasně prokázáno, že došlo k poškození během přepravy. Dle dodaných fotografií na obalu zásilky nebylo žádné viditelné poškození. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 14:19, před 6 měsíci

Děkujeme stranám za reakce. Vzhledem k tomu, že společnost označila své stanovisko k reklamaci za neměnné, stížnost uzavíráme bez dosažení dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.