Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Vážený pane/paní,
dne 2. června 2024 jsem navštívil vaši provozovnu přibližně mezi 17:50 a 17:07. Během mé návštěvy jsem obdržel porci hranolek, které byly rozházené po celém tácku. Toto podání pokrmu nepovažuji za profesionální, zejména od vedoucí provozovny, která byla identifikována jako paní v bílé košili a tvrdila, že je vedoucí.
Na místě jsem si stěžoval na studené hranolky, což bylo akceptováno a byly mi poskytnuty nové. Tento krok hodnotím pozitivně. Nicméně, následně jsem zjistil, že podaná tortilka byla také studená. Vedoucí mi vysvětlovala, že je to způsobeno přítomností salátů, což nepovažuji za přijatelné a přesvědčivé vysvětlení.
Z důvodu nespokojenosti jsem musel tortilku ponechat na pultě a z provozovny jsem odcházel ve velmi špatné náladě, což mi zkazilo celý den.
Žádám vás o nápravu situace a očekávám odpověď s návrhem na kompenzaci za tuto nepříjemnou zkušenost.
S pozdravem,
Le Duc Nhan
Tortila
Prosím o řešení situace. Vedoucí mohla jednoduše poskytnout novou tortilku a problém by byl vyřešen. Místo toho jsem zůstal bez jídla a se špatnou náladou. Žádám vás tedy alespoň o vrácení peněz a o lepší proškolení zaměstnanců.
|
Tweet |
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je třeba jej reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.