Společnost


K.F.C. spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76688Neuznává reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.06.2024, před 8 měsíci

Tony Nhân Lê

Znění stížnosti

Vážený pane/paní,

dne 2. června 2024 jsem navštívil vaši provozovnu přibližně mezi 17:50 a 17:07. Během mé návštěvy jsem obdržel porci hranolek, které byly rozházené po celém tácku. Toto podání pokrmu nepovažuji za profesionální, zejména od vedoucí provozovny, která byla identifikována jako paní v bílé košili a tvrdila, že je vedoucí.

Na místě jsem si stěžoval na studené hranolky, což bylo akceptováno a byly mi poskytnuty nové. Tento krok hodnotím pozitivně. Nicméně, následně jsem zjistil, že podaná tortilka byla také studená. Vedoucí mi vysvětlovala, že je to způsobeno přítomností salátů, což nepovažuji za přijatelné a přesvědčivé vysvětlení.

Z důvodu nespokojenosti jsem musel tortilku ponechat na pultě a z provozovny jsem odcházel ve velmi špatné náladě, což mi zkazilo celý den.

Žádám vás o nápravu situace a očekávám odpověď s návrhem na kompenzaci za tuto nepříjemnou zkušenost.

S pozdravem,
Le Duc Nhan


Produkt

Tortila


Požadované řešení

Prosím o řešení situace. Vedoucí mohla jednoduše poskytnout novou tortilku a problém by byl vyřešen. Místo toho jsem zůstal bez jídla a se špatnou náladou. Žádám vás tedy alespoň o vrácení peněz a o lepší proškolení zaměstnanců.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 10:24, před 8 měsíci

Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je třeba jej reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti K.F.C. spol. s r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://kfc.cz/kontakt.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 08:06, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 13:05, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.