Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dneska jsem reklamovali dceri boty,které neměla ještě ano dva měsíce a rozsypal se nám suchý zip.....paní mě nabídla,že můžu vybrat jiné boty ...žádné se nám nelíbily a když už ano,nebyly v dostupné velikosti.....
Tak mě doslova vnutila peníze zpět na kartě CCC i když jsme se jí snažila vysvětlit,že to mě k ničemu není,jelikož potřebuji boty a ne peníze na kartě ,když je nemůžu použít.navic nechápu,když už tuhle službu nabízíte,proč touhle kartou nejde platit na eshopu,kde bych mohla boty v požadované velikosti objednat..tudiz teď mám peníze na kartě ,kterou vlastně nemůžu použít,jelikož boty nejsou a dítě bez bot.Jsem naprosto znechucená a přemýšlím ,že tohle budu řešit dál ..nevím proč mě nebyly vráceny peníze hotově nebo kartou ,kterou jsem na eshopu platila ....
Boty Elsa tmavě modré,svitici
Chtěla bych vrátit hotovost...kartu jim milerada vrátím zpět .....
|
Tweet |
Vznikla-li na straně společnosti povinnost vrátit peněžní prostředky, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží uhrazeno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Leipnerová,
dovolte, abych Vás požádala o informaci, na které prodejně jste řešila reklamační proces, a také o sděleni jakou formu placeni jste zvolila, když jste obuv pořizovala (hotovost/ platební karta/ dárková karta)
S pozdravem,
CCC team
Dobry den, děkuji za Vaši reakci...
Reklamaci jsem řešila na Vaši prodejně ve Starém městě,ulice Východní 1352.
Boty byly objednaný z Vašeho eshopu a byly uhrazeny hotově při dodání prepravcem...
Viz: priloha
Dobrý den, paní Leipnerová,
dovolte, abych se Vám omluvila za pozdní reakci. V průběhu dneška Vás bude kontaktovat personál prodejny CCC Staré město. Store managerka se s Vámi domluví na postupu - finanční prostředky Vám budou vrácený v hotovosti.
Přijmete mou omluvu za způsobené komplikace.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,omlouvám se,že jsem nedala vědět. Touhle zprávou bych Vám chtěla obrovsky poděkovat,jelikož díky Vám,byla situace vyřešena k mé spokojenosti.Tudiz byly vráceny peníze...
Ještě jednou moc děkuji .
S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.