Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#76694Reklamace zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2024, před 8 měsíci

Eva Leipnerová

Znění stížnosti

Dneska jsem reklamovali dceri boty,které neměla ještě ano dva měsíce a rozsypal se nám suchý zip.....paní mě nabídla,že můžu vybrat jiné boty ...žádné se nám nelíbily a když už ano,nebyly v dostupné velikosti.....
Tak mě doslova vnutila peníze zpět na kartě CCC i když jsme se jí snažila vysvětlit,že to mě k ničemu není,jelikož potřebuji boty a ne peníze na kartě ,když je nemůžu použít.navic nechápu,když už tuhle službu nabízíte,proč touhle kartou nejde platit na eshopu,kde bych mohla boty v požadované velikosti objednat..tudiz teď mám peníze na kartě ,kterou vlastně nemůžu použít,jelikož boty nejsou a dítě bez bot.Jsem naprosto znechucená a přemýšlím ,že tohle budu řešit dál ..nevím proč mě nebyly vráceny peníze hotově nebo kartou ,kterou jsem na eshopu platila ....


Produkt

Boty Elsa tmavě modré,svitici


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit hotovost...kartu jim milerada vrátím zpět .....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 11:11, před 8 měsíci

Vznikla-li na straně společnosti povinnost vrátit peněžní prostředky, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží uhrazeno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2024 13:04, před 8 měsíci

Vážená paní Leipnerová,

dovolte, abych Vás požádala o informaci, na které prodejně jste řešila reklamační proces, a také o sděleni jakou formu placeni jste zvolila, když jste obuv pořizovala (hotovost/ platební karta/ dárková karta)

S pozdravem,

CCC team

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2024 20:50, před 8 měsíci


Eva Leipnerová

Dobry den, děkuji za Vaši reakci...
Reklamaci jsem řešila na Vaši prodejně ve Starém městě,ulice Východní 1352.
Boty byly objednaný z Vašeho eshopu a byly uhrazeny hotově při dodání prepravcem...
Viz: priloha

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2024 15:05, před 7 měsíci

Dobrý den, paní Leipnerová,

dovolte, abych se Vám omluvila za pozdní reakci. V průběhu dneška Vás bude kontaktovat personál prodejny CCC Staré město. Store managerka se s Vámi domluví na postupu - finanční prostředky Vám budou vrácený v hotovosti.

Přijmete mou omluvu za způsobené komplikace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2024 18:25, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.7.2024 08:50, před 6 měsíci


Eva Leipnerová

Dobrý den,omlouvám se,že jsem nedala vědět. Touhle zprávou bych Vám chtěla obrovsky poděkovat,jelikož díky Vám,byla situace vyřešena k mé spokojenosti.Tudiz byly vráceny peníze...
Ještě jednou moc děkuji .

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 12:10, před 2 měsíci

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.