Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76695Nedostatečná informovanost o místech, nefunkční služby.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 23 minut

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2024, před 8 měsíci

Barbora Vágnerová

Znění stížnosti

Dnes R 905 Bouzov, Brno - Olomouc, 9:21 odjezd. Zjevně neplánovaně se z Brna rozhodlo odjet několik školních výletů, každý cca po 30 osobách, takže nebyly přidány další místa k sezení. Ve vlaku nebyla zarezernovaná místa označena místenkami, takže následně skupiny chtěly svá místa. Osobně jsem byla z mnou zvoleného místa vyhozena pětkrát a musela jsem doslova projít celý vlak. Když jsme se průvodčí ještě s jednou paní ptaly, kde je tedy volno a kde ne nebyla nám schopna odpovědět. Nakonec jsme seděly s dalšími staršími dámami v kupé, kde nešlo ani pořádně otevřít okno, bylo vydýcháno a jedné z paní se začalo dělat nevolno, naštěstí jsme vše vyřešily bez lékařské pomoci. Na WC snad ani nelze dodržet jakékoli hygienické zásady, naštěstí jsem zrovna u sebe měla krosnu a tak jsme paní mohly dát napít a dát něco sladkého, aby nabrala trochu síly.


Produkt

R 905 Bouzov, Brno - Olomouc, 9:21 odjezd


Požadované řešení

Dodržovat nebo vytvořit nějaký systém objednání skupin a podle obsazenosti přidávat místa i pro osoby necestující ve skupině. Taky bych snad očekávala, že na tak vytížené a dlouhé trase jako je Brno-Šumperk bude možnost využít vlak minimálně s funkční klimatizací.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 11:13, před 8 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.