Společnost


Rerum Finance, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#76696Neuznán splátkový kalendář

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 7 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2024, před 8 měsíci

Lucie Skybová

Znění stížnosti

Brali jsme si úvěr na 14 dní do výplaty. Jenže přítele během té doby vyhodili z práce a ani nedostal zaplaceno a my skončili bez peněz. Zadala sem o splátkový kalendář, protože sem chtěla situaci nějak vyřešit, ale nevyhověli mi. Bohužel jsme s tím nepočítali vůbec a takové věci se prostě dějí a nedokáží je předvídat. Jsem smirena s úroky i včetně nějakých sankcí, jen mi šlo o to tuto situaci prostě nějak vyřešit. Bohužel neúspěšně. Je mi to moc líto a chtěla bych to splatit jen to momentálně nedokážu naráz. Řešíme teď přítele vz práci abychom se z toho nějak vyhrabali. Tyto půjčky krátkodobé se prezentují jako záchrana v nenadálé životní situaci, ale bohužel opak je pravdou.


Produkt

Krátkodobý úvěr


Požadované řešení

Přála bych si splátkový kalendář, abychom vzniklou škodu mohli napravit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 11:18, před 8 měsíci

Ze zákona obecně neplyne povinnost splátkový kalendář poskytnout. Je tedy možné, aby spotřebitelka požádala o vystavení splátkové kalendáře, ale pokud s tímto společnost nebude souhlasit, nebude jí vyhověno. Splatit dluh ve splátkách je možné, ale musí s tím obě strany souhlasit.

Podle § 1765 občanského zákoníku platí, že pokud dojde "ke změně okolností tak podstatné, že změna založí v právech a povinnostech stran zvlášť hrubý nepoměr znevýhodněním jedné z nich buď neúměrným zvýšením nákladů plnění, anebo neúměrným snížením hodnoty předmětu plnění, má dotčená strana právo domáhat se vůči druhé straně obnovení jednání o smlouvě, prokáže-li, že změnu nemohla rozumně předpokládat ani ovlivnit a že skutečnost nastala až po uzavření smlouvy, anebo se dotčené straně stala až po uzavření smlouvy známou."

Pokud by se tedy prokázalo, že se jedná o podstatnou změnu okolností, bylo by možné splátkový kalendář ujednat při novém jednání o smlouvě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů u finančního arbitra. Řízení před finančním arbitrem je bezplatné a výsledkem tohoto řízení je vydání závazného stanoviska. Více informací o finančním arbitrovi může spotřebitel nalézt zde: https://finarbitr.cz/cs/. Podání návrhu je možné zde: https://finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Spotřebitel může také podat podnět na zahájení správního řízení u České národní banky jako orgánu dohledu nad nebankovními poskytovateli spotřebitelských úvěrů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2024 07:16, před 8 měsíci

Společnosti Rerum Finance, s.r.o. si uvědomuje, že se naši klienti mohou dostat do nelehké životní situace a vždy se snažíme najít vhodné řešení. To se podařilo i v tomto případě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 09:11, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za informaci.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla výše uvedené potvrdit a stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 10:28, před 6 měsíci

Opětovně žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného, popř. o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.7.2024 10:47, před 6 měsíci


Lucie Skybová

Všechno v pořádku. Domluvili jsme se. Děkuji moc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2024 07:35, před 3 měsíci

již bez komentáře

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2024 09:03, před 3 měsíci

Děkujeme stranám za poskytnutou součinnost. Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme s dosažením dohody stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.