Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:61
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 72 stížnostech.

#76698Zabraneni vyzvednuti zasilky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2024, před 8 měsíci

Věra Mikušová

Znění stížnosti

V patek mi byla v posledni den lhuty pro vyzvednuti zasilky dorucena zprava, ze ma vydejni misto zavreno. Nemohla jsem si tak zasilku vyzvednout. Dnes jsem na Zasilkovnu prisla a bylo mi receno te zasilka tam sice je, ale nelze si ji vyzvednout jelikoz je ve stavu vratky a tak se musi poslat zpatky. Pojede tak zoet na Slovensko a ja budu donucena zaplatit znovu postovne namisto toho aby mi zasilku vydali. Hadam ze to mozna bude i nezakkone kdyz mi zavranili vyzvednuti zasilky v posledni den lhuty.


Požadované řešení

Vydani zasilky bez zbytecneho posilani zpatky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 15:14, před 8 měsíci

Jestliže spotřebitel nebyl předem řádně informován o uzavření pobočky v den, kdy ještě bylo možné zásilku vyzvednout, domníváme se, že by měla být doba uložení zásilky na výdejním místě o neočekávanou dobu, kdy bylo místo uzavřeno, prodloužena.

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2024 15:34, před 8 měsíci

Dobrý den, paní Mikušová, pakliže mělo výdejní místo zavřeno, měla by být informace s dostatečným předstihem dohledatelná např. v detailu pobočky na našich stránkách. Doporučujeme do budoucna, když se s něčím takovým setkáte, prodloužit úložní dobu zásilky, lze to jednoduše např. přes webové rozhraní. Níže najdete jednoduchý návod, jak na to: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-prodlouzit-ulozni-dobu-zasilky-zasilkovna. Úložní dobu lze prodloužit až o 14 dní, zásilku si pak budete moct vyzvednout, jakmile vám to bude vyhovovat. Nikola, tým Zásilkovny

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 11:22, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.7.2024 13:42, před 6 měsíci


Věra Mikušová

Hodnocení:

Komentář: Zasilku mi poslal zpet odesilatel na jeho naklady.