Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V patek mi byla v posledni den lhuty pro vyzvednuti zasilky dorucena zprava, ze ma vydejni misto zavreno. Nemohla jsem si tak zasilku vyzvednout. Dnes jsem na Zasilkovnu prisla a bylo mi receno te zasilka tam sice je, ale nelze si ji vyzvednout jelikoz je ve stavu vratky a tak se musi poslat zpatky. Pojede tak zoet na Slovensko a ja budu donucena zaplatit znovu postovne namisto toho aby mi zasilku vydali. Hadam ze to mozna bude i nezakkone kdyz mi zavranili vyzvednuti zasilky v posledni den lhuty.
Vydani zasilky bez zbytecneho posilani zpatky
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel nebyl předem řádně informován o uzavření pobočky v den, kdy ještě bylo možné zásilku vyzvednout, domníváme se, že by měla být doba uložení zásilky na výdejním místě o neočekávanou dobu, kdy bylo místo uzavřeno, prodloužena.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Mikušová, pakliže mělo výdejní místo zavřeno, měla by být informace s dostatečným předstihem dohledatelná např. v detailu pobočky na našich stránkách. Doporučujeme do budoucna, když se s něčím takovým setkáte, prodloužit úložní dobu zásilky, lze to jednoduše např. přes webové rozhraní. Níže najdete jednoduchý návod, jak na to: https://www.zasilkovna.cz/blog/jak-prodlouzit-ulozni-dobu-zasilky-zasilkovna. Úložní dobu lze prodloužit až o 14 dní, zásilku si pak budete moct vyzvednout, jakmile vám to bude vyhovovat. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zasilku mi poslal zpet odesilatel na jeho naklady.