Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#76699Stížnost na nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2024, před 7 měsíci

Lenka Vaněčková

Znění stížnosti

Nakupovala jsem včera 2.6.2024 v 17.08 hodin v Penny Marketu v Karlových Varech - Tuhnicích.
Kupovala jsem s body 4 zvířata z mořského světa, z toho 2 zvířata byla stejná, paní pokladní mi sdělila, že v jednom nákupu nemůže být sleva s body
na 2 stejná zvířata. Rozdělila jsem tedy nákup na 2, v jednom nákupu 3 zvířata + drobný jiný nákup ve druhém nákupu pouze jedno zvíře.
Paní prodavačka pravděpodobně svou práci úplně nezvládá, protože nejdříve po mně chtěla 590,- Kč, protože nezadala správně slevu, pak musela
dělat storno, mezitím se vytvořila docela velká fronta.
Výsledná částka k placení byla 230,- Kč, platila jsem 1000 korunovou bankovkou a Vaše zaměstnankyně mi vrátila 770,- Kč, 500 korunovou, 200 korunovou
bankovku a zbytek v drobných.
Peníze jsem držela v ruce a v dalším nákupu jsem měla platit 100,- Kč, podala jsem 200 korunovou bankovku, kterou jsem držela v ruce z předchozího placení
a Vaše pracovnice bouchla s pokladnou a nevrátila mi 100,- Kč, které mi měla vrátit. Sdělila jsem ji, že jsem platila 200 korunovou bankovkou a nevrátila
mi zpět 100,- Kč, toto mohu dokázat i na pokladním dokladu!!!!!!!!!!!!! Vaše pracovnice mi na toto sdělila, že jsem jí dávala 100,- Kč, bohužel v té
chvíli jsem si neuvědomila, že ji mohu ukázat doklad, na kterém je od ní uvedeno, že jsem jí dávala 200 korunovou bankovku. Byla na mě velice
nepříjemná a za mnou byla velká fronta, takže jsem odešla. Asi tak za 15 minut jsem se vrátila, protože jsem si uvědomila, že vše mohu dokázat dokladem,
kde je skutečně uvedeno, že jsem platila 200 korunovou bankovkou. Přišla jsem u pokladny již seděla jiná pracovnice, která přivolala původní pracovnici,
která vzala svou pokladnu a šla dělat přepočet pokladny pravděpodobně s manažérkou prodejny. Obě dvě pracovnice na mě byly velmi nepříjemné
a přepočet pokladny značně odbyly a řekly, že tam žádné peníze nechybí.
Já na 100 % vím, že mě Vaše pracovnice o 100,- Kč ošidila, nikdy bych se nedohadovala, kdybych si nebyla jistá. Vaše pracovnice si mezitím než jsem se vrátila mých 100,- Kč z pokladny vzala sama nebo někomu vrátila o 100,- Kč více, nebo byla pokladna chybně přepočítána. Proto žádám o prohlídnutí kamerových záznamů.


Produkt

Jedná se o doklady Filiálka: *** POKLADNA 3 č.dokl 5031 /1 nákup/ a doklad *** POKLADNA 3 č.dokl 5032 /2 nákup/


Požadované řešení

Žádám Vás o prošetření celé situace a prohlédnutí kamerových záznamů, z kterých bude jasné, že jsem platila 200 korunovou bankovkou což mohu
dokázat i pokladním dokladem. Což mě úplně dorazilo, je, že po přepočítání pokladny, kdy mi obě dvě Vaše pracovnice sdělily, že si výmýšlím,
a když jsem jim sdělila, že to mohu dokázat dokladem, kde je uvedeno, že jsem platila 200 korunovou bankovkou tak mi Vaše pravděpodobně
velmi nezkušená pracovnice sdělila, že asi na doklad omylem napsala, že jsem platila 200 korunovou bankovkou místo 100 korunovou.
Žádám o vrácení mých peněz a udělení napomenutí Vaší pracovnici, za chování, které předvedla vůči mně, a aby si takového chování nedovolovala k dalším
zákazníkům a neokrádala je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 11:36, před 7 měsíci

Spotřebitel má v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele.

Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned, v prostorách tomu určených.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Penny Market s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který je dostupný na webové adrese: https://www.penny.cz/kontakty.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 08:13, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2024 18:13, před 4 měsíci

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.