Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
Moje první a velká negativní zkušenost se zasílkovnou. Zatím se tam nenašel ochotný člověk, který by ověřil v depu na skladě zda tam balík neleží na hromadě nezařazenonebo jak se tomu říká. Balík za 3000 a někde se už měsíc a půl válí a při reklamaci ani nedostanete zpět celou hodnotu zásilky. Dost smutný….
TFK mamaboard
Ochota najít balík na depu a zaslat či vrátit celou hodnotu balíku.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Pacltová, na depu se denně pohybují tisíce zásilek, přesto naši kolegové udělali, co bylo v jejich silách, aby vaši zásilku dohledali. Moc nás mrzí, že se to ve vašem případě nepodařilo. Reklamace musí být řešena ze strany odesílatele, je totiž oprávněnou osobou. Kolegové by si od něj měli vyžádat potřebné dokumenty a případně vyplatit kompenzaci v doložené hodnotě. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.