Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#76705Neposkytnutí základní náhrady při zrušení spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2024, před 8 měsíci

Jan Filip

Znění stížnosti

Na den 16.7.2023 jsme měli zakoupenou jízdenku z Olomouce na letiště ve Vídni (odlet na dovolenou), kdy odjezd autobudu měl být ve 2:05 a let pak 7 hod ráno. Chvilku před 2 hod ráno přišla zpráva že spoj je bez náhrady zrušen!!!!! Abychom nezmeškali let a nepřišli o celou plánovanou dovolenou, tak jsme operativně skočili do auta a na letiště dojeli v noci autem. Za jízdy jsme horečně řešili, co udělame na 2 týdny s autem na letišti. Vše jsme stihli, sice s velkým stresem, ale i jsme si nakonec užili dovolenou. A co na to Flixbus? Pouze nám vrátil do haléře peníze za jízdenky, nic víc. Požadovali jsme úhradu parkovného na letišti, cestu autem jsme si vzali na naše triko. Ale z Filxbusu se na nás vykašlali No, já bych očekával, že nám s pokorou to parkovné, kterému jsme se právě použitím autobusu chtěli vyhnout, bez mrknutí oka uhradí.


Produkt

Neposkytnutí náhrady za náklady spojené se zrušením spoje


Požadované řešení

Uhradit nám vzniklé parkovné na letišti ve Vídni. V případě velké vstřícnosti i rozdíl mezi cenou jízdenky a cenou za použití soukromého vozidla.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 15:15, před 8 měsíci

Podle Nařízení (EU) č. 181/2011 mají všichni cestující využívající autobusovou linkovou dopravu právo být během celé cesty přiměřeně informováni. Toto právo na informaci mají spotřebitelé i před konáním cesty. Spotřebitel by tedy měl být řádně a včas informován o podrobnostech týkajících se odjezdu autobusu.

V tomto případě se domníváme, že spotřebitel by měl mít právo na náhradu ceny jízdenek, které nevyužil, jelikož mu nebyla řádně poskytnuta služba, kterou si objednal. Z popisu stížnost však vyplývá, že společnost spotřebiteli peněžní prostředky za jízdenky vrátila.

Na zbylou náhradu (proplacení benzínu či parkovného na letišti) však spotřebitel podle našeho názoru právo nemá.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti FlixBus CZ s.r.o. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://help.flixbus.com/s/contact-us?language=cs.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 08:38, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.8.2024 18:30, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.