Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,chci podat reklamaci na neobdrzeni dobirkove castky. Balik byl v poradku predan,dobirkovou castku jsem vsak nemohl vybrat do 14 dni a dalsi termin mi bylo receno,ze uz ji nemuzu obdrzet. Nevim ani,kde se penize nachazeji a jak mam postupovat.
Balik na dobirku c *** dobirkova castka 1223kc
Vyplata dobirkove castky
|
Tweet |
Podle čl. 20 odst. 9 poštovních podmínek České pošty, s.p. je podnik povinen vyplatit dobírkovou částku ve lhůtě tří pracovních dnů ode dne, kdy ji od příjemce vybral. Lhůta pro výplatu v hotovosti se považuje za dodrženou i v případě, že podnik v této lhůtě adresáta k převzetí dobírkové částky u příslušné pošty vyzve nebo dobírkovou částku v této lhůtě k převzetí u příslušné pošty připraví.
Pokud se tak nestalo, je vhodné uplatnit reklamaci. Jestliže se neprokáže, že vybraná dobírková částka byla sjednaným způsobem a v plné výši vyplacena, podnik dle čl. 41 odst. 6 poštovních podmínek České pošty, s.p. to reklamujícímu písemně oznámí. Podnik neprodleně sjednaným způsobem vyplatí dobírkovou částku nebo její nevyplacenou část. Podle čl. 43a odst. 1 poštovních podmínek České pošty, s.p. vyřídí podnik reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Pokud podnik nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu (www.ctu.cz) návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku. Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.