Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý večer, 30.5. jsem u Vás na prodejně Kaufland v Plzni na Borech zakoupila salát crunchy, ve kterém se nacházeli malí černí broučci. Rozhodla jsem se to neřešit, stát se to může. Ale dnes 3.6. jsem u Vás na stejné prodejně zakoupila balený ledový salát (K-Jarmark), kde jsem po rozbalení našla také brouky. Oba saláty letěly do koše.
Salát ledový - K-Jarmark
Požadovala bych nějakou kompenzaci, ať už v podobě slevy na nákup nebo vrácení peněz. Účtenky z nákupu mám a fotky brouků taky.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu. Podrobné informace k podání podnětu ke kontrole lze vyhledat zde: https://www.szpi.gov.cz/clanek/jak-podat-podnet-ke-kontrole.aspx
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.