Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76723Náhradní autobusová doprava

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 hodin 27 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2024, před 8 měsíci

Jana Kramářová

Znění stížnosti

Na trati Brno - České Budějovice, Plzeň je výluka Brno - Náměšť nad Oslavou a zpět.
Autobusy, které náhradní dopravu provádějí jsou bez uložného prostoru. Do busu jsou
otevřeny pouze přední dveře u řidiče, kde kontroluje váš pracovník jízdenky.
Střední dveře do busu jsou zavřené. To znamená, že každý cestující musí svoje zavazadlo
pronést přes celý bus dveřmi kolem řidiče dále do prostoru autobusu. A to je značný problém,
zejména pro starší cestující. Když jsem to chtěla říct a řešit s vašim pracovníkem ČD
kontrolujícím jízdenky bylo mi odseknutím doporučeno, abych si koupila auto a jezdila autem nebo
si našla jiný druh dopravy.
Chtěla bych poprosit za všechny cestující o vyřešení tohoto nepříjemného problému a to zejména
proto, že výluka má trvat až do prosince tohoto roku.
To znamená, buď bus s uložným prostorem z venku - to by bylo ideální nebo alespoň otevření středních dveří
autobusu do prostoru určeného pro uložení zavazadel.
Rovněž by neškodilo a bylo příjemné na náhradní stanoviště busů v Brně umístit kromě jedné lavečky
ještě další, aby si starší lidé mohli při čekání na bus sednout. Jediná lavečka umístěná
v tomto prostoru je převážně obsazena dispečérem a jeho přáteli .Děkuji. Jana Kramářová


Produkt

Nemám.


Požadované řešení

Uvedeno ve stížnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 09:00, před 8 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.