Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
20.5,2024 jsem požadovala vysvětlení proč nedostávám vyučtování za mé nakupy,do dnešního dne jsem nedostala žádnou informaci a proto vam znovu píšu.
Na mé kartě č. *** mám 763 bodů (kartu vlastním od vzniku)
Děkuji za zpravu, Menčíková Ivana,***
podání vysvětlení
|
Tweet |
Dle dostupných informací za útratu 10 Kč získává zákazník 1 bod. Až nasbírá alespoň 600 bodů, obdrží vyúčtování s poukázkami. Vyúčtování je zasíláno až 4x ročně poštou nebo na email (podle preference zákazníka). Adresu pro doručování a způsob, jakým zákazníkovi je pravidelné vyúčtování zasíláno, je možné změnit přímo v mobilní aplikaci v nastavení profilu nebo po přihlášení se online do svého účtu Moje Clubcard.
V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.
V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://itesco.cz/kontakty/.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.