Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#76730Vyučtování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
04.06.2024, před 8 měsíci

Ivana Menčíkova

Znění stížnosti

Dobrý den,

20.5,2024 jsem požadovala vysvětlení proč nedostávám vyučtování za mé nakupy,do dnešního dne jsem nedostala žádnou informaci a proto vam znovu píšu.
Na mé kartě č. *** mám 763 bodů (kartu vlastním od vzniku)

Děkuji za zpravu, Menčíková Ivana,***


Požadované řešení

podání vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2024 09:33, před 8 měsíci

Dle dostupných informací za útratu 10 Kč získává zákazník 1 bod. Až nasbírá alespoň 600 bodů, obdrží vyúčtování s poukázkami. Vyúčtování je zasíláno až 4x ročně poštou nebo na email (podle preference zákazníka). Adresu pro doručování a způsob, jakým zákazníkovi je pravidelné vyúčtování zasíláno, je možné změnit přímo v mobilní aplikaci v nastavení profilu nebo po přihlášení se online do svého účtu Moje Clubcard.

V podmínkách programu Clubcard je uvedeno, že termín nejbližšího vyúčtování je dostupný na www.clubcard.cz a na zákaznické lince 800 222 555.

V případě, že člen nedostane po skončení příslušného období Clubcard poukázky, na které mu vznikl nárok, a zároveň do jednoho měsíce od předpokládaného data obdržení vyúčtování uvedeného na účtence neučiní reklamaci na bezplatné zákaznické lince, nárok na jejich získání mu zaniká.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Tesco Stores ČR a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře dostupného zde: https://itesco.cz/kontakty/.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 10:09, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2024 18:21, před 5 měsíci

Společnost nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.