Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
Zakoupila jsem šaty, prodejkyne poslala vršek id podprsenky a dal neřeší... kontaktovala jsem vibted a tam mi odpověděli, že jsem nereagovala včas a proto nemají důvod to se mnou řešit. Upozorňuji, že jsem reklamaci/resp. spíše stížnost psala hned po otevření balíčku, doložila foto balíčku i plavek v něm. Nicméně mi napsali, že foto nestačí a konec, má stížnost je neoprávněná a hotovo. Takže nemám ani peníze, ani pomoc přes zaplacenou jejich službu "ochrana spotrebitele". Jen arogantní chování pisatele, který reagoval na me zprávy.
Nakup na vinted.cz, zboží nedoručeno, peníze nevrátili. Jednalo se o šaty dámské a dětské stejný styl "mama a dcera", značka Monissimo, vel S/M a 104 /10 dětské
Od společnosti vibted navrácení prostředků, které mi neoprávněně zadržuji a nehodlají vrátit. Transakci označili jako dokončeno, což je nesmysl. Zboží jsem neobdrzela, tedy nemohlo dojít k dokončení obchodu. Vršek plavek klidně zašlu na jejich centrálu, kam si jen řeknou, ale požadují buď objednané a zaplacené zboží a nebo okamžitě navrácení uhrazene částky!
|
Tweet |
V případě, že kupující obdrží zboží nekompletní či vadné, je vhodné se se stížností obrátit na společnost Vinted s.r.o. současně i s žádostí o vrácení peněžních prostředků. Na nahlášení problému má kupující 2 dny ode dne, kdy společnost kupujícího upozornila, že zásilka již měla dorazit. Pokud v této lhůtě žádný problém kupující nenahlásí (nebo stiskne „Vše je OK“), objednávka se automaticky dokončí a prodávající obdrží platbu. Více informací nalezne spotřebitel zde: https://www.vinted.cz/help/469.
Společnost je možné kontaktovat například i skrze kontaktní formulář zde: https://www.vinted.cz/help/support_tickets/new?ch=help_center&faq_entry_id=615&related_only=false&allow_direct=1 nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.