Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#7674Neoprávněně naúčtované poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2015, před 9 lety

Miroslav Krejz

Znění stížnosti

Dobrý den,
dostal jsem se do složité situace kvůli mobilnímu internetovému připojení. To jsem používal od léta 2011 na jeden přístroj, a pak od podzimu 2011 i na druhý přístroj. Smlouva byla uzavřena na 2 roky, seriozně s podpisem. Kde jsem se pohyboval, tam jsem signál našel. Potíž ale přišla ke konci roku 2014, kdy jsem jeden přístroj přestal využívat. Telefonicky jsem řešil zrušení jednoho přístroje. Přitom mi byla nabídnuta sleva jako stálému zákazníkovi při prodloužení smlouvy na další 2 roky na přístroj, který si ponechám.

Po více jak 3 letech užívání přístroje začaly dosluhovat, tak mi byl poslán přístroj nový. Ten ale nefungoval. Rozhodl jsem se ponechat si starý přístroj, ten v lepším stavu ze dvou používaných od roku 2011. Mezitím probíhalo písemné rušení jednoho přístroje. Až druhý dopis byl doručen a akceptován. Rušení přístroje tímto trvalo více jak měsíc. To už se mnou komunikovali různí lidé od podpory (většinou emailem, telefonicky mě odvolávali mezi sebou na jiná čísla, že problém, který mám, není v jejich kompetenci). Ti si ale mezi sebou nepředávali informace, a tak byla ve finále prodloužena smlouva, která byla pak při rušení jednoho přístroje vypovězena. A pak, když jsem chtěl situaci napravit a vyjasnit, mi byla založena ještě smlouva druhá.

Ve výsledku se stalo to, že místo zrušení jednoho přístroje a případného prodloužení smlouvy druhého, pokud mi poskytnou nabízenou výhodnou slevu, byly prodlouženy 2 smlouvy a jedna z nich zrušena. Za předčasné vypovězení mi byl účtován šílený poplatek. Když jsem se snažil situaci uvést na pravou míru a odvolával jsem se na svůj původní požadavek zrušení jednoho přístroje a prodloužení druhého, pokud mi bude poskytnuta sleva, byl jsem odbyt. S emailovou korespondencí s podporou jsem strávil týdny. Výsledek žádný. Nikdo nebyl ochotný vyřešit můj problém.

Poslal jsem tedy společnosti na začátku roku 2015 vysvětlující dopis s tím, že za celou dobu mi nebylo vyhověno v mých požadavcích - místo toho byly založeny 2 smlouvy, jedna z nich zrušena, za ni účtován poplatek - a že přecházím ke konkurenci. Jako výsledek mi bylo zaúčtováno předčasné zrušení i druhé smlouvy. S podporou u:fon přes emaily se mi následnou komunikací spor nepodařilo vyřešit. Dostával jsem jen výhružné emaily, abych zaplatil. Nedorozumění nikdo nechtěl řešit. Případ mezitím předali společnosti na vymáhání pohledávek.


Produkt

Mobilní internetové připojení


Požadované řešení

Situace byla složitá, tomu rozumím. Ale aby celý problém vyústil k vymáhání dosti vysoké části a vyhrožování soudem, to už mi přijde příliš. Několikrát jsem v komunikaci zdůrazňoval, že jsem neměl důvod odcházet jinam. Touto cestou bych chtěl dát společnosti možnost k nápravě, omluvě atp. Přeci jenom každá úspěšná společnost by se měla snažit o to, aby zákazníci byli spokojeni se službami, které poskytují. Ne lovit co nejvíce smluv a žít z následně vymáhaných poplatků.

Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 10:01, před 9 lety

Byla-li smlouva o poskytování služby elektronických komunikacích uzavřena na dálku (telefonicky, emailem, atd.), může spotřebitel od této smlouvy odstoupit do 14 dní od obdržení smlouvy, kterou distančně uzavřel. Za obdržení se považuje písemné převzetí a to buď v listinné nebo elektronické podobě. Nebyl-li spotřebitel poučen o právu od smlouvy odstoupit, zejména nebyly mu sděleny podmínky, lhůty a postupy pro uplatnění tohoto práva, jakož i formulář pro odstoupení od smlouvy, může spotřebitel odstoupit od smlouvy do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne obdržení této smlouvy. Jestliže však byl spotřebitel poučen o právu odstoupit od smlouvy v této lhůtě, běží čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení ode dne, kdy spotřebitel poučení obdržel.

Za předčasné ukončení smlouvy si společnost může účtovat poplatek. O tomto poplatku musí ale spotřebitele informovat předem ve smlouvě a výše poplatku nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, nebo jedna pětina součtu minimálního sjednaného měsíčního plnění zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy, a výše úhrady nákladů spojených s telekomunikačním koncovým zařízením, které bylo účastníkovi poskytnuto za zvýhodněných podmínek.

Jednal-li někdo v omylu o rozhodující okolnosti, v tomto případě se jedná omyl v předmětu plnění, a byl-li v omyl uveden druhou stranou (zaměstnanci společnosti), tak dle § 583 občanského zákoníku je právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné. Spotřebitel se musí této neplatnosti dovolat a prokázat, že měl vůli sjednat jinou smlouvu, než která byla nakonec uzavřena a tento omyl nebyl způsoben jeho vinou. K prokázání může sloužit emailová komunikace se společností.

Reklamoval-li spotřebitel službu již u operátora a tato reklamace byla zamítnuta, může se obrátit s návrhem na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace na Český telekomunikační úřad. Právo podat námitku musí spotřebitel uplatnit do jednoho měsíce od doručení vyřízení reklamace nebo do marného uplynutí lhůty pro její vyřízení. V opačném případě právo uplatnit námitku zanikne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2015 11:09, před 9 lety

Dobrý den,

u naší společnosti jste měl dvě internetové služby 3G mobilní internet (2010) - čísla 910xxx148, 910xxx780.
Dne 10. 6. 2014 jsme od Vás přijali email, ve kterém jste nás informoval, že službu s číslem 910xxx780 budete chtít ukončit a službu s číslem 910xxx148 si ponecháte. Dne 12. 6. 2014 Vás telefonicky kontatkovala operátorka, které Vám sdělila postup pro ukončení služby a zároveň jste se domluvili na prodloužení závazku u služby 910xxx148. Poté jste jí elektronicky požádal o zaslání nového modemu a ona Vám potvrdila zaslání modemu a nastavení nového tarifu Mobilní internet 8GB. Nejednalo se o uzavření nové smlouvy, ale prodloužení stávající služby.

Dne 15. 10. 2014 jsme přijali písemnou výpověď k číslu 910xxx148. Tato služba byla ukončena s doplacením 1/5 paušálů do konce závazku a rozdílem mezi základní a dotovanou cenou přístroje. Dne 11. 12. 2014 jste kontaktoval zákaznickou linku na základě přijaté SMS zprávy s nabídkou slevy. S nastavením slevy a s prodloužením závazku jste souhlasil.

V únoru 2015 jsme od Vás přijali přístroj, který jsme Vás odesílali v červnu 2014. Jelikož nebyl přístroj vrácen v zákonné lhůtě 14 dní, nechali jsme Vám přístroj odeslat zpět. Dle podacího čísla Vám byl doručen 2. 3. 2015 prostřednictvím PPL.

Z důvodu nehrazení faktur Vám bylo dne 9. 3. 2015 zasláno z naší strany odstoupení od smlouvy. Na vystavené faktury jsme nepřijali reklamaci. Závěrečná faktura byla vystavená 19. 4. 2015.

V tuto chvíli Vám navrhujeme smírné řešení. V případě vrácení přístroje (do 30. 9. 2015) a uhrazení částky ve výši 1521 Kč (částka obsahuje dlužné měsíční paušály do ukončení obou služeb a upomínky za nehrazení faktur). Přístroj prosím odešlete na adresu:
Air Telecom a.s.
U Továren 256/14
10200 Praha

Po obdržení přístroje a částky k úhradě, budou přeúčtovány faktury, ukončeno vymáhání a odesláno písemné potvrzení o bezdlužnosti.

S pozdravem

Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.9.2015 11:57, před 9 lety


Miroslav Krejz

Dobrý den,
na vystavené faktury jsem reagoval emaily. Bylo mi na ně odpovězeno, ale bez ochoty cokoli řešit.

Nicméně, současné navrhované řešení je pro mě přijatelné. Je v mezích toho, co určuje zákon, a souhlasím s ním tedy.

Na jaký účet s jakým variabilním symbolem má být částka 1521 Kč zaslána? Přístroj na uvedenou adresu odešlu, tak aby dorazil do 30.9.2015. Poté budu očekávat písemné vyjádření o bezdlužnosti. Děkuji.

S pozdravem
Miroslav Krejz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2015 12:55, před 9 lety

Dobrý den,

informace k platbě jsem Vám zaslala SMS zprávou na Váš kontaktní telefon.
Po obdržení částky a přístroje, nechám potvrzení odeslat.

S pozdravem

Lenka Sladová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.9.2015 13:12, před 9 lety


Miroslav Krejz

Hodnocení:

Komentář: SMS dorazila. Děkuji za finální ochotu najít schůdné řešení.

S pozdravem
Miroslav Krejz