Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76747Nevhodne chovani ridice Taxi spolecnosti Bolt

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 13 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.06.2024, před 8 měsíci

Jiri Parizek

Znění stížnosti

dnes v 15.20 5.6.2024v Praze 8 U Krize me Vas ridic popozadal o ztazeni okenka a plivl mi do auta -naprosto nechapu jeho jednani -nevim jak to vysvetli -na me neco nesrozumitelneho vykrikoval jednalo se o auto Oktavia bile spz *** - zdalo se mi ze je velmi nebezpecny a to jsem mu nic neudelal jel jsem ve svem pruhu a mam pocit ze chtel najet z vedlejsiho ale uz jsem byl vedle neho takze mi malem naboural -nic jsem na nej neukazoval jel jsem normalne ve svem pruhu dal prosim napiste mi jak jste to aby Vasi ridici plivali do auta vyresili -pripada naprosto nevhodne . Cekam na odpoved na e-mail ***- rozhodne ted s Vasi spolecnosti dlouho nepojedu i kdyz se asi jedna o pochybeni jedince ktery Vam nedela urcite dobre jmeno
Dekuji s pozdravem Parizek


Produkt

ridic taxi Bolt


Požadované řešení

ridic Oktavia spz ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2024 11:10, před 8 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 10:38, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 13:30, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.