Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
dnes v 15.20 5.6.2024v Praze 8 U Krize me Vas ridic popozadal o ztazeni okenka a plivl mi do auta -naprosto nechapu jeho jednani -nevim jak to vysvetli -na me neco nesrozumitelneho vykrikoval jednalo se o auto Oktavia bile spz *** - zdalo se mi ze je velmi nebezpecny a to jsem mu nic neudelal jel jsem ve svem pruhu a mam pocit ze chtel najet z vedlejsiho ale uz jsem byl vedle neho takze mi malem naboural -nic jsem na nej neukazoval jel jsem normalne ve svem pruhu dal prosim napiste mi jak jste to aby Vasi ridici plivali do auta vyresili -pripada naprosto nevhodne . Cekam na odpoved na e-mail ***- rozhodne ted s Vasi spolecnosti dlouho nepojedu i kdyz se asi jedna o pochybeni jedince ktery Vam nedela urcite dobre jmeno
Dekuji s pozdravem Parizek
ridic taxi Bolt
ridic Oktavia spz ***
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.