Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávkou CG469122 jsme 20.1.2015 zakoupili uvedený čistič, který
však po několikátám provozu přestal vyvíjet páru a navíc netěsnil.
Zaslali jsme jej proto 9.7.na reklamaci,na adresu Vaší společnosti (Rybná 716/24, Praha),ale k našemu překvapení se balík s čističem vrátil 3.8.s poznámkou Nevyzvednuto.Náklady na dopravu činily 112,-
Kč a výsledek nulový. Prosím o prošetření a návrh řešení.
Parní čistič Cleanmaxx 5V1 za cenu 2150,- s DPH
Protože jsme byli až do vzniklých závad spokojeni,prosíme
o výměnu zboží a kompenzaci dopravních nákladů pokud rozhodnete
zboží znovu poslat na Vaši adresu.
|
Tweet |
Podle § 13 zákona o ochraně spotřebitele je prodejce povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění (dále jen reklamace), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Plnění této informační povinnosti prodejce dozoruje Česká obchodní inspekce, která při zjištěném porušení může uložit podnikateli ve správním řízení pokutu.
V daném případě bude podstatné, zda prodejce řádně informoval spotřebitele o tom, kde lze reklamaci uplatnit a pokud splnil tuto informační povinnost ve vztahu ke spotřebiteli, zda spotřebitel v souladu s touto informací postupoval a reklamaci náležitě uplatnil.
Na adrese Rybná 716/24, Praha je pouze sídlo společnosti, reklamace vyřizujeme na korespondenční adrese BCTV, U Elektry 974/1c, Praha 9, PSČ 190 00, kde se nachází náš sklad. Tuto adresu uvádíme v Reklamačním řádu, který zákazníci obdrží spolu s produktem, na faktuře i na našich internetových stránkách. Paní Krásnou jsme kontaktovali a domluvili se na zaslání produktu na správnou adresu.
Bohužel společnost nemá pravdu. K výrobku byla přiložena jen faktura bez
telefonu a e-mailu,záruční list a prohlášení o záruce, kde je výslovně uvedeno, že vadný výrobek je třeba doručit na adresu, kde byl zakoupen. Žádný reklamační řád s uvedenou adresou u výrobku nebyl.
V každém případě jsem výrobek zaslala včera znovu na nyní společností uvedenou adresu a očekávám, již vše dobře dopadne.
Ing. Krásná
Nový produkt byl p. Krásné zaslán dne 21.9. 2015. Věříme, že je s jeho užíváním spokojena. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.