Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#7676Zrušení zásilky ponožek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2015, před 10 lety

David Klaban

Znění stížnosti

Dobrý den,
byly mi zaslány Vaší firmou zdarma ponožky, které vůbec nechci.Píšete, že
mohu další zásilku zrušit na tel.č. 227191219 , ale na tom čísle se mi již delší čas nikdo neozývá..Prosím o zrušení zasílání jakéhokoliv zboží od Vás....
Mé zákaznické číslo je 285047...Děkuji Klaban


Požadované řešení

Ukončení zásilek (spolupráce)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2015 13:22, před 10 lety

Pokud společnost na uvedeném telefonním čísle neodpovídá, měl by spotřebitel informovat společnost prostřednictvím poštovních služeb. Byla-li sjednána smlouva o koupi zboží (mohla být sjednána i telefonicky a to tak, že spotřebitel po telefonu souhlasil se zasláním vzorku zdarma), měl by spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Obezřetnost je v daném případě na místě, jelikož takovéto smlouvy, kdy se plnění pravidelně opakuje, je někdy možné vypovědět až po určité době.

Jelikož se jedná o smluvní vztah uzavřený distančním způsobem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dní od převzetí zboží. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Spotřebiteli doporučujeme zaslat písemné odstoupení od smlouvy (zaslat doporučeně s dodejkou a nechat si kopii odstoupení od smlouvy) na adresu společnosti.

Jedná-li se o neobjednané plnění, tedy případ, kdy si spotřebitel nic neobjednal (ani po telefonu nesouhlasil se zasláním vzorku zdarma), nemusí za toto zboží platit a může si zboží ponechat. Je vhodné obrátit se písemně na společnost, že si zasílání neobjednaného zboží spotřebitel nepřeje a aby jej společnost neobtěžovala s požadavky na zaplacení. Obecně lze doporučit formu písemnou (zaslat doporučeně s dodejkou a nechat si kopii dopisu).

Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2015 10:51, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.