Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Koupil jsem přes Invia zájezd. Invia tvrdila, že je tato CK FTI v pořádku. Měl jsem jet do Rakouska a vše jsem dle termínu zaplatil tak jak to má být, ale Invia a to mě velmi vadí neodpovídá za nic a jen si vezme provizi. Nikdo se z žádnou informací neozve a každý od toho dává ruce pryč. Nemají žádné řešení a jen nabízí aby si každý zakoupil náhradní dovolenou za další peníze. Co mám říct dětem? Že nepojedou na námi zaplacenou dovolenou? Nemáme ani peníze ani zájezd, nikdo nám neporadí. Měli by za tuto záležitost nést nějakou odpovědnost. Zaplatil jsem si navíc drahé pojištění. Proč tyto pojištění přímo u Invia tyto problémy nekryjí?
Invia prodej zájezdů.
Nechci vrátit peníze, ale jet na zaplacenou dovolenou. V nejhorším případě vrátit peníze zpět, nebo náhradu škody v jiném termínu.
|
Tweet |
Dle dostupných informací na sebe cestovní kancelář FTI podala návrh na zahájení insolvenčního řízení. V tomto případě doporučujeme spotřebitelům přihlásit své pohledávky do insolvenčního řízení.
Jestliže byla smlouva uzavřena před zprostředkovatele (tj. společnost Invia.cz,a.s.), měl by být v dané situaci spotřebitelům nápomocný, což učinil např. zveřejněním informací o úpadku a dalších možných krocích (viz zde: https://www.invia.cz/poradatel-inso/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.