Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76782Výluka Nepomuk – Plzeň hl.n. rychlík R656 Horažďovice předměstí 9:09

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.06.2024, před 7 měsíci

Lucie Havlíčková

Znění stížnosti

Dnes se mi stal strašný zážitek. Jela jsem po 5 letech ČD rychlíkem R656 z Horažďovice předm. V Nepomuku byla výluka a tak jsem přesedla do náhradní autobusové dopravy k rusky mluvícímu řidiči bez pana průvodčího. Autobus byl plný dětí různých věkových kategorií, které jeli s paními učitelkami do Plzně na výlet. Autobus byl nový, a tudíž neměl otevírací okýnka, řidič neuměl pustit klimatizaci a tak jsme se všichni za živa tepli v autobusu. První bylo, když u Nezvěstic byla objížďka a pan řidič přehlédl oranžovou šipku se značením objížďky a couval cca 50 metrů zpět do velmi frekventované křižovatky na odbočení. Ale nejhorší bylo, když na kruhovém objezdu u OC Olympia Plzeň netrefil výjezd z kruhového objezdu a my místo abychom jeli na hlavní nádraží, které bylo 7 km, jsme jeli s autobusem plným přehřátých dětí do Radobyčic. To už jsem nevydržela, vyběhla jsem za ním, jestli to myslí vážně a dovedla ho pomocí Waze na hlavní nádraží. Jsem matka a po dnešní hrozné zkušenosti si rozmyslím, jestli své dítě pustím na nějaký školní výlet.


Požadované řešení

Prosím o prozkoumání dané situace, vypadalo to jako by pan řidič prvně v životě řídil autobus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2024 16:06, před 7 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.