Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76784Stiznost na neoprávněnou pokutu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.06.2024, před 7 měsíci

Renata Mertová

Znění stížnosti

Syn s kamarádem jeli dnes z Jindřichova ve Slezsku do Města Albrechtice oba mají ODIS kartu studenta vyřízení stížnosti děkuji Mertová Renata nebyli upozornění průvodčím že jde o spěšný vlak a musí si doplatit jízdné neboť žádný průvodci ani nedošel ale zato přišel revizor a oběma hochům dál pokutu každému ve výši 1500 Kč aniž by jim dal možnost si lístek doplatit neboť tato stanice je bez prodejního místa přístup revizora beru jako neoprávněný a žádám touto cestou aby byla pokuta stornována jde o O.M. a A.S.


Produkt

Vlak Jindřichov ve Slezsku Město Albrechtice


Požadované řešení

Stornování neoprávněně pokuty nezletilych


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 08:52, před 7 měsíci

Jízdenku lze zakoupit v železniční stanici u pokladní přepážky nebo výjimečně i mimo pokladní přepážku, ve vlaku u pověřeného zaměstnance ČD, v jízdenkovém automatu, v e-shopu ČD, v aplikaci Můj vlak, prostřednictvím operátora CZS jako TeleTiket nebo u smluvních prodejců.

Jestliže cestující nesouhlasí s uloženou pokutou, doporučujeme mu se v tomto případě obrátit přímo ke společnosti České dráhy, a.s. a uloženou pokutu rozporovat.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.