Společnost


Travel Planet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#7679Hotel Diogenis Palace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.09.2015, před 10 lety

Lucie Adamcová

Znění stížnosti

CK nabízí tento hotel na Krétě přesto, že moc dobře ví, že tento hotel nesplňuje to, co si lidé zaplatili a co hůř - většina klientů zde má střevní potíže. Strava je nabízena formou all inclusive, avšak ve skutečnosti se jedná pouze o plnou penzi s nápoji. Svačiny, zákusky zde neexistují. Jídlo studené, zbytky z předešlých dní, neustále to stejné. Jeden druh masa - v míse plavou většinou jen holé kosti. Delegátka nám to nátlaku na konci pobytu přiznala, že ani voda zde není úplně v pořádku. Ze všech automatů na pití však teče tato místní voda, i místo sody. Ck s námi odmítala na místě situaci řešit, podali jsme tedy stížnost delegátovi tam a po návratu jsme ji sepsali znovu a zaslali přímo do CK My Planet. Ti mi však napsali, že vše je naprosto v pořádku a k žádnému pochybení nedošlo a stav jídla je ovlivněn krizí v Řecku. za zájezd v hodnotě 33 000 mi nabídli zdvořilostí kompenzaci 1000 Kč. Dále se k tomu již nevyjádřili.
Dále CK v popisu zájezdu uvádí klamné informace - snack bar, fén na pokoji, odpolední zákusky ke kávě, pláž zdarma - fotka je však vedlejší pláže, která je placená. Ta pravá hotelová pláž je spíše smetiště s rozbitými lehátky a slunečníky.


Produkt

Digoenis Palace, Gouves, Kréta


Požadované řešení

Adekvátní finanční kompenzaci kompenzace za zdravotní potíže způsobené stravováním v hotelu, za ztrátu radosti z dovolené, klamnou reklamu..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2015 12:14, před 10 lety

Nemá-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel zákazníka ujistil nebo které zákazník vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, pořadatel je povinen zajistit nápravu, pokud si nevyžádá neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu zákazník určil, mohl si zákazník zjednat nápravu sám a pořadatel by mu v takovém případě měl nahradit účelně vynaložené náklady.

Má-li zájezd vadu a vytkl-li ji zákazník bez zbytečného odkladu (to znamená, že je nutné zjištěné vady reklamovat ihned na místě u delegáta cestovní kanceláře, jinak by soud v případě sporu nemusel přiznat finanční kompenzaci), má zákazník dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady. Sleva se poskytuje v penězích. Nevytkl-li zákazník vadu zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, soud mu právo na slevu z ceny nepřizná, jestliže pořadatel namítne, že zákazník své právo neuplatnil ani do jednoho měsíce od skončení zájezdu ani u něho, ani u osoby, která uzavření smlouvy zprostředkovala. Na vyřízení reklamace má pořadatel nejvýše 30 dnů. K reklamaci je nutné doložit fotografie nebo jiné důkazy prokazující tvrzení spotřebitele.

Pořadatel dále odpovídá dle § 2552 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.

Pokud však bude cestovní kancelář trvat na zamítavém stanovisku k uplatněné reklamaci, bude nutné řešit spor o poskytnutí slevy z ceny zájezdu v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby v takovém případě doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2015 22:48, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.