Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Zboží neoznacene cenou. V Lídlu Lodžská ulice neustále není cena u některého zboží. Zboží co je v letáku a na být až do neděle není již v sobotu odpoledne na prodejně Hodnocení obchodu celkové je u mne velmi nízké, chybí základní potraviny které jsou k dostání v každé vietnamské večerce.
Asi lepší manažer prodejny
|
Tweet |
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Zásobování a doplňování zboží je interní záležitostí společnosti, která by však měla mít zájem na co nejširším pokrytí poptávky svých zákazníků.
Jestliže se jedná o zboží v akci:
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den, pane Boháčku. Za komplikace se omlouváme. Nejspíše se zboží vyprodá dříve, a zásoby prodejnám dojdou. Akce je vždy platná do konce uvedeného termínu či vyprodání zásob. Byli bychom rádi, aby naše nabídka pokryla poptávku všech našich zákazníků. Poptávka a kupní síla se v jednotlivých regionech republiky liší a tím i zájem o tyto výrobky. Akční nabídky jsou plánovány s velkým časovým předstihem, proto je velmi složité odhadnout přídělové množství do jednotlivých prodejen. Uděláme maximum pro to, abyste při dalším plánovaném akčním nákupu v naší prodejně nalezl všechny výrobky, o které budete mít zájem. Věříme, že se situace do budoucna zlepší. S pozdravem Lidl s.r.o.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.