Společnost


ARRIVA TRANSPORT ČESKÁ REPUBLIKA a.s.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76798R21 Turnov -Praha přeplněný vlak

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.06.2024, před 7 měsíci

Lukáš Klíma

Znění stížnosti

Dne 9.6. přeplněný vlak R21 z Turnova do Prahy hl.n. Situace se na této lince pravidelně opakuje zvláště v této době každý rok. Dále nechápu, že v dnešní době není na rychlíkové lince první třída (tichý oddíl za ní opravdu nelze považovat).A dále nevím jestli není porušována bezpečnost přepravy, když cestující leží v uličkáchi výstupních dveří.


Produkt

R21 Turnov -Praha hl.n. přeplněný vlak


Požadované řešení

Přidat soupravu a zavést první třídu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 09:59, před 7 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci.

Dle smluvních přepravních podmínek společnosti veškeré stížnosti, připomínky a podněty mohou cestující uplatnit prostřednictvím:
- e-mailu: info@arriva.cz,
- formuláře dostupného zde: https://www.arriva.cz/kontakty/napiste-nam,
- zákaznické linky ARRIVA na tel. č. 725 100 725,
- písemně na adrese: Křižíkova 148/34, 186 00 Praha.

Stížnosti vyřídí zákaznické oddělení nejpozději do 30 dnů od jejich obdržení a o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 11:25, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 13:43, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.