Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76800Nevrácená kompenzace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2024, před 7 měsíci

Julie Šablaturová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 10.6.jsem kupovala jízdenku pro dva elektronicky z Prahy do Vsetína. Nestíhali jsme se na nádraží ale dostat. Proto jsem v 6:56 zrušila jízdenku. Vlak jel 7:19. Na to mi odpověděly české dráhy, že mi jízdné nevrátí, jelikož to bylo min jak 15 minut, což není pravda. Jsem student a dvakrát 245 korun mi prostě chybí.
Děkuji za vyřešení.


Produkt

Jízdenka


Požadované řešení

Chci vrátit jízdné v plně výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 10:36, před 7 měsíci

Dle dostupných informací je možné jízdenku stornovat 15 minut před odjezdem vlaku bez storno poplatku. Jestliže tak bylo spotřebitelem učiněno, mělo dojít k navrácení jízdného v plné výši.

V tomto případě spotřebiteli doporučujeme se obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s., která by mohla storno jízdenky prověřit.

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.