Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Dne 10.6.jsem kupovala jízdenku pro dva elektronicky z Prahy do Vsetína. Nestíhali jsme se na nádraží ale dostat. Proto jsem v 6:56 zrušila jízdenku. Vlak jel 7:19. Na to mi odpověděly české dráhy, že mi jízdné nevrátí, jelikož to bylo min jak 15 minut, což není pravda. Jsem student a dvakrát 245 korun mi prostě chybí.
Děkuji za vyřešení.
Jízdenka
Chci vrátit jízdné v plně výši
|
Tweet |
Dle dostupných informací je možné jízdenku stornovat 15 minut před odjezdem vlaku bez storno poplatku. Jestliže tak bylo spotřebitelem učiněno, mělo dojít k navrácení jízdného v plné výši.
V tomto případě spotřebiteli doporučujeme se obrátit přímo na společnost České dráhy, a.s., která by mohla storno jízdenky prověřit.
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.