Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#76807Staré pečivo prodáno jako čerstvé za plnou cenu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2024, před 7 měsíci

Jana Berthold

Znění stížnosti

Dobrý den, 10.06.2024 ve Zbrašíně

Jedná se o žemle Kaiserky a malé Bagetky. Z 10 kusů Kaiserek jsou 4 kusy a dvě bagetky od minulého dne.
Do regálku s čerstvým pečivem jsou prostě naházeny zbytky z minulého dne. Samozřejmě za plnou cenu.

Jsem ukázněný zákazník a neosahávám pečivo které bych si nevzala.
Takhle si ale vychováte zákazníky, které budou osahávat pečivo aby zjistili, jestli to není OPĚT pečivo z minulého dne.

Není přece problém vyhradit malý regálek/prostor na pečivo z minulého dne za poloviční cenu.
Ráda si to některá hospodynka koupí (na žemlové knedlíky,nebo "semlbábu", někdo si dělá rád hrubou strouhanku),uplatnění pečiva z minulého dne je v kuchyni hodně.
Nejenom že to není fér platit za staré zboží ale i děcka na sebe koukali, kdo bude mít k snídani žemli křupavou a kdo ne.

Jana Berthold


Produkt

tvrdé pečivo za cenu čerstvého


Požadované řešení

vyhradit malý regálek/prostor na pečivo z minulého dne, jako je to u chleba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 11:06, před 6 měsíci

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.

Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací k podání podnětu nalezne spotřebitel zde: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2024 08:30, před 6 měsíci

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 10:30, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:21, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.