Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den, 10.06.2024 ve Zbrašíně
Jedná se o žemle Kaiserky a malé Bagetky. Z 10 kusů Kaiserek jsou 4 kusy a dvě bagetky od minulého dne.
Do regálku s čerstvým pečivem jsou prostě naházeny zbytky z minulého dne. Samozřejmě za plnou cenu.
Jsem ukázněný zákazník a neosahávám pečivo které bych si nevzala.
Takhle si ale vychováte zákazníky, které budou osahávat pečivo aby zjistili, jestli to není OPĚT pečivo z minulého dne.
Není přece problém vyhradit malý regálek/prostor na pečivo z minulého dne za poloviční cenu.
Ráda si to některá hospodynka koupí (na žemlové knedlíky,nebo "semlbábu", někdo si dělá rád hrubou strouhanku),uplatnění pečiva z minulého dne je v kuchyni hodně.
Nejenom že to není fér platit za staré zboží ale i děcka na sebe koukali, kdo bude mít k snídani žemli křupavou a kdo ne.
Jana Berthold
tvrdé pečivo za cenu čerstvého
vyhradit malý regálek/prostor na pečivo z minulého dne, jako je to u chleba.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Spotřebitel by měl tuto skutečnost namítnout u obchodníka bez zbytečného odkladu.
Pokud se tato skutečnost opakuje, doporučujeme podat stížnost přímo vedení prodejny, případně podnět dozorovému orgánu k provedení kontroly. Státní dozor nad jakostí potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Více informací k podání podnětu nalezne spotřebitel zde: https://www.szpi.gov.cz/podnety-ke-kontrole.aspx.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.