Společnost


CPI BYTY, a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76810Anténa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2024, před 7 měsíci

Renáta Ducháčková

Znění stížnosti

Dobrý den, bydlím u CPI Litvínov, jelikož již nám balkony dělali teď v pátek jsme dostali sms,že máme odmontovat antenu na balkone,která je má vlastní,že budou dělat opět zateplení a nové balkony,


Produkt

Jedná se o vastni anténu na balkone


Požadované řešení

Domluvit se s firmou ,která to bude dělat,aby mi anténu nechali,nemám na to přecházet jinam,když jsem už spokojená zde,a nenam na to.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 12:05, před 7 měsíci

V tomto případě se domníváme, že se jedná o vztah nájemce a pronajímatele (společnost CPI BYTY, a.s.).

Pronajímatel udržuje po dobu nájmu byt a dům ve stavu způsobilém k užívání dle § 2257 občanského zákoníku. O nutné (plánované) opravě domu by však měl pronajímatel informovat nájemce předem.

Nájemce je povinen strpět úpravu bytu nebo domu, popřípadě jeho přestavbu nebo jinou změnu, jen nesníží-li hodnotu bydlení a lze-li ji provést bez většího nepohodlí pro nájemce, nebo provádí-li ji pronajímatel na příkaz orgánu veřejné moci, anebo hrozí-li přímo zvlášť závažná újma. V ostatních případech lze změnu provést jen se souhlasem nájemce dle § 2259 občanského zákoníku.

Nájemce má právo na slevu z nájemného, jestliže oprava trvá neúměrně dlouho nebo ho výrazně omezuje v užívání bytu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 11:40, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 13:38, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.