Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den obracím se na Vás se stížnosti, výhrůžky fyzickým napadení prodavajiciho ***,snažila jsem se kontaktovat Aukro bez úspěchu.Zakoupila jsem procesor, který bohužel nemohu z důvodu hospitalizace.Prodejce neustále vyhrožuje a napadá.Dekuji za vyřízení.Svetlana Fišerová.***
Zamezení protiprávniho jednání prodejci
|
Tweet |
V tomto případě kupujícímu doporučujeme obrátit se se vzniklou situací přímo na společnost AUKRO s.r.o. Společnost by následně mohla rozhodnout o blokaci uživatele pro porušení podmínek portálu.
Pokud má kupující podezření na trestný čin, může se obrátit i na orgány činné v trestním řízení, např. na Policii ČR.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Dobrý den,
v systému neevidujeme zprávu týkající se uvedeného obchodu. Nyní jsme uživatelce zaslali e-mail z našeho systému pro sdělení dalších podrobností. Jakmile bude uživatelka reagovat, můžeme situaci dále řešit dle interních postupů.
S pozdravem,
Zuzana, vedoucí Zákaznické péče
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.