Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#76819Fyzické napadení prodavajiciho -vyhruzky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2024, před 7 měsíci

Světlana Fišerová

Znění stížnosti

Dobrý den obracím se na Vás se stížnosti, výhrůžky fyzickým napadení prodavajiciho ***,snažila jsem se kontaktovat Aukro bez úspěchu.Zakoupila jsem procesor, který bohužel nemohu z důvodu hospitalizace.Prodejce neustále vyhrožuje a napadá.Dekuji za vyřízení.Svetlana Fišerová.***


Požadované řešení

Zamezení protiprávniho jednání prodejci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 12:07, před 7 měsíci

V tomto případě kupujícímu doporučujeme obrátit se se vzniklou situací přímo na společnost AUKRO s.r.o. Společnost by následně mohla rozhodnout o blokaci uživatele pro porušení podmínek portálu.

Pokud má kupující podezření na trestný čin, může se obrátit i na orgány činné v trestním řízení, např. na Policii ČR.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.6.2024 13:34, před 7 měsíci

Dobrý den,

v systému neevidujeme zprávu týkající se uvedeného obchodu. Nyní jsme uživatelce zaslali e-mail z našeho systému pro sdělení dalších podrobností. Jakmile bude uživatelka reagovat, můžeme situaci dále řešit dle interních postupů.

S pozdravem,
Zuzana, vedoucí Zákaznické péče

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2024 10:32, před 6 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:24, před 4 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.