Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Autobus měl zas zpoždění, dnes 25 minut. Více mne však štval řidič. Přišel jsem s jízdenkou odjinud, která ale platila až na místo kam sem jel. On mi ji neuznal a požadoval abych si koupil novou. Řekl jsem si, že dobrá, protože nemám náladu se hádat, tak jsem si koupil novou (i když sem měl už jednu platnou + řidič celou dobu mluvil při nejlepším velice nepříjemným tónem, i když spíše řval a nadával). Když už jsem byl naštvaný kvůli zpoždění a otřesnému přístupu tak se rozjel. Takovou jízdu autobusem jsem dlouho nezažil. Přes vesnici to bral šedesátkou, na zpomalovacích prazích zrovna nepřibržďoval, v zatáčce tlumiče autobusu sotva drželi, na křižovatkách kašlal na přednost a projížděl je způsobem který vypadal pomalu jako. Zmáčknu klakson a budu doufat, že to do mě nikdo nenapere. Příště asi radši zvolím variantu Českých Drah, protože ani u těch se nebojím, že by se mi něco stalo. Mezitím co tady to vypadalo, jako že do autobusu na křižovatce někdo vrazí nebo se překlopíme v zatáčce. Na přinapité nebo přihulené řidiče sme si už všichni asi tak nějak zvykli, ale debila je těžší překousnout. Jeho jízda vypadala spíše jako v GTA5, nebo jako pokus o bouračku či ublížení na zdraví.
Číslo autobusu 481 ; datum 10.6. 2024 ; čas 15:50 + 25 minut
Postih nebo nějakou formu trestu pro řidiče.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.