Společnost


ČSAD Slaný s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76821Zpoždění, neuznání jízdenky a špatný přístup řidiče

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2024, před 7 měsíci

Dan Veselý

Znění stížnosti

Autobus měl zas zpoždění, dnes 25 minut. Více mne však štval řidič. Přišel jsem s jízdenkou odjinud, která ale platila až na místo kam sem jel. On mi ji neuznal a požadoval abych si koupil novou. Řekl jsem si, že dobrá, protože nemám náladu se hádat, tak jsem si koupil novou (i když sem měl už jednu platnou + řidič celou dobu mluvil při nejlepším velice nepříjemným tónem, i když spíše řval a nadával). Když už jsem byl naštvaný kvůli zpoždění a otřesnému přístupu tak se rozjel. Takovou jízdu autobusem jsem dlouho nezažil. Přes vesnici to bral šedesátkou, na zpomalovacích prazích zrovna nepřibržďoval, v zatáčce tlumiče autobusu sotva drželi, na křižovatkách kašlal na přednost a projížděl je způsobem který vypadal pomalu jako. Zmáčknu klakson a budu doufat, že to do mě nikdo nenapere. Příště asi radši zvolím variantu Českých Drah, protože ani u těch se nebojím, že by se mi něco stalo. Mezitím co tady to vypadalo, jako že do autobusu na křižovatce někdo vrazí nebo se překlopíme v zatáčce. Na přinapité nebo přihulené řidiče sme si už všichni asi tak nějak zvykli, ale debila je těžší překousnout. Jeho jízda vypadala spíše jako v GTA5, nebo jako pokus o bouračku či ublížení na zdraví.


Produkt

Číslo autobusu 481 ; datum 10.6. 2024 ; čas 15:50 + 25 minut


Požadované řešení

Postih nebo nějakou formu trestu pro řidiče.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2024 12:17, před 7 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu. Jestliže by se prokázalo, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, mohl by zaměstnavatel následně vyvodit z takového jednání řidiče i případné důsledky v rámci pracovněprávního vztahu. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Stížnost je možné směřovat ke společnosti ČSAD Slaný s.r.o. přímo na e-mail: info@icomtransport.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 11:42, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2024 16:36, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.