Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 31.7. jsem zaplatila částku 149,- Kč. Na jeden měsíc členství VIP. Neměla jsem v úmyslu platit další předplatné a proto jsem se snažila členství ukončit. Ale bohužel fax, emailová adresa nefungovali. Dnes jsem zjistila, že mi bylo odečteno z mého účtu a bez mého vědomí 2247 Kč. Jako invalidní důchodce si takovou částku nemohu dovolit a hrubě mě tento čin poškodil.
seznamovací agentura
Vrácení celé neoprávněně inkasované částky 2247 Kč
|
Tweet |
Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitelka akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.
Ve všeobecných smluvních podmínkách společnost uvádí následují: "Svou registrací u společnosti be2 zákazník potvrzuje, že si přečetl Všeobecné obchodní podmínky společnosti be2 a že s nimi souhlasí. Všeobecné obchodní podmínky se tím stávají součástí smlouvy. Před využitím zpoplatněného výkonu bude zákazník upozorněn na to, že výkon je zpoplatněný, a bude mu sdělena výše plateb, které bude muset v případě objednání provést."
Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.
Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán.
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Pokud spotřebitelka výpověď VIP členství ve stanovené výpovědní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz., stačí přeposlat společnosti tento výpovědní email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena na základě podané výpovědi spotřebitelkou, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebitelce navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení ze strany podnikatele.
User ID: 3898be8b55759ae4b0900a2a
po překontrolování informací ve Vašem profilu bylo ověřené, že jsme z Vaší strany nepřijali Výpověď prolongace Vašeho VIP členství.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient svůj VIP status včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 14 dní před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 14 dní před prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP statusu, bylo Vaše VIP členství automaticky prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala, přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, abychom mohli Výpověď ověřit a provést správné nastavení Vašeho profilu.
Pokud nemůžete prokázat včasnou a řádnou Výpověď svého VIP statusu, budete žel nést odpovědnost za vzniklé náklady a možnost refundace nebude k dispozici.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte opětovně.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Opakovaně jsem se snažila o kontakt s Vámi. Na emaily reagoval jenom automat. Faxové číslo je nedostupné. Považuji to za zcela úmyslné jednání, které zabraňuje klientům VIP členství ukončit. Inkaso z mého účtu bez mého souhlasu pokládám za trestný čin, jelikož ve Vašich zprávách padla pouze zmíňka o prodloužení členství, nikoliv o částce, která bude bez mého vědomí inkasována.Vaše jednání je klamavé. Nejsem první klient, který má podobné zkušenosti. Pokud částku neprodleně nevrátíte na můj účet podám proti Vám trestní oznámení o zneužití platební karty. Toto si nemůžete dovolit. Jsem invalidní důchodce a váš čin mě přivedl do existenčních potíží.
User ID: 3898be8b55759ae4b0900a2a
Bohužel jste vypověděla automatické prodlužování VIP statusu pozdě, a proto bude Váš VIP status ještě jednou prodloužen. Výpověď automatického prodlužování VIP statusu musí být provedena nejpozději 14 dní před dalším prodloužením, v opačném případě je VIP status prodloužen.
Výpověď svého VIP členství můžete realizovat zasláním dopisu, FAX-u, respektive jako přlohu emailu.
Pro jednoznačné přiřazení a pro ochranu před zneužitím je nutné, aby klient ve své písemné výpovědi čitelnou formou uvedl své plné jméno, zemi, v rámci které služeb be2 využívá, svou e-mailovou adresu, zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno.
Výpověď musí být zaslána na následující poštovní, respektive emailovou adresu či číslo FAX-u:
Poštovní adresa:
be2 S.à.r.l.
služby zákazníkům / ukončení
291, Route d'Arlon
fL-1150 Luxemburg
Luxemburg
Emailová adresa: zakaznickyservis@be2.cz
Fax: +49 (0)89 - 95 46 41 05
Mějte prosím na paměti, že VIP členství je potřebné vypovědět nejpozději 14 kalendářních dní před datem vypršení uhrazeného období.
Děkujeme Vám.
S pozdravem,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
cituji: Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.
Informační povinnosti ze strany Vaší společnosti nebyli splněny a proto žádám o vrácení celé částky na můj účet. V dopisu o získání VIP členství nepadla ani zmíňka o částce, kterou si dovolíte bez vědomí klientů inkasovat. Dále již po několikráté uvádím, že jsem smlouvu vypověděla 2.8.2015.Podle Vámi stanovených podmínek. Reagoval na ni ale pouze automat. Faxem poslat nešla, protože číslo oznamovalo že neexistuje. Znovu opakuji, že žádám okamžité vrácení peněz nebo celou věc předám právníkovi a již jsem spojena s několika Vašimi nespokojenými klienty, kteří mají úplně stejný problém s Vaší společností. Jsme i v kontaktu s medii, která přislíbila celou věc medializovat.
User ID: 3898be8b55759ae4b0900a2a
Mějte prosím na paměti, že je Vaše VIP členství - abyste měli možnost užívat si našich služeb bez přerušování - automaticky obnovované. Jak je také blíže specifikované v našich Všeobecných obchodních podmínkách, s možnostmi výpovědi VIP členství i stanovenými výpovědními lhůtami jste sami souhlasili. Tato informace byla také součástí uvítacího emailu, který Vám byl zaslán po realizaci první platby.
Jelikož z naší strany nebyla přijatá Vaše Výpověď, byl Váš VIP status automaticky obnovený.
Nyní Vám již můžeme potvrdit, že automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla vypovězená. Váš stávající VIP status vyprší k datu: 30.11.2015 a nebude již obnovený. Mějte prosím na paměti, že Vaše členství zůstane po vypršení Vašeho VIP statusu i nadále aktivní. Pokud si svá data přejete deaktivovat či smazat, přihlašte se prosím do svého profilu a učiňte tak v sekci Můj profil - Nastavení - Status profilu.
Obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Prosím zkontrolujte si emaily. Výpověď jsem zasílala 2.8.2015 a jeho kopii jsem Vám již několikrát odesílala.Výpověď PROSTŘEDNICTVÍM FAXU NENÍ MOŽNÉ, POROTOŽE ČÍSLO SE HLÁSÍ JAKO NEEXISTUJÍCÍ Vámi inkasovaná částka 2247 byla neoprávněná a žádám o její vrácení na můj účet.
Pavla Ligrová (PavlaLigrova@seznam.cz)
Fwd: Zrušení členství
Dnes 2 8.2015, 10:02:36
Komu: zakaznickyservis@be2.cz
Žádám o zrušení členství k 2.8.2015. V přiloze zasílám své údaje. O další VIP členství nemám zájem.
S pozdravem Ligrová
User ID: 3898be8b55759ae4b0900a2a
Jsme vysvětlili, a že je v podmínkách a v sekci Pomoc, že zrušení potřebujete poslat podepsanou zrušení formuláře / písmeno.
Můžete faxovat, poštou nebo připojit k e-mailu.
E-mail bez podepsaného připevnění není platný zrušení.
Váš e-mail 02.8.2015 neměl podepsanou přílohu.
Pokud jste měli žádnou odpověď od nás na 02.08.2015, měli byste nás kontaktovalo znovu.
Je povinností zákazníka, aby se ujistil, zrušení je zpracována.
Náhrada není platný.
Obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického servisu be2 / Head of Customer Service be2
____________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Můj email z 2.8. 2015 má všechny náležitosti, které ve smlouvě o výpovědi členství VIP uvádíte.V příloze je uvedeno moje uživatelské jméno, země , emailová adresa a datum ke kterému chci VIP členství zrušit. Ve formě emailu není o vlastnoručním podpisu nic zmiňováno. Jako běžný uživatel pc nemám scanovací zařízení. Apeluji na Vaši lidskost. Jsem invalidní důchodce a částka kterou jste inkasovali z mého účtu mě opravdu těžce poškodila.
User ID : 3898be8b55759ae4b0900a2a
Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
S pozdravem,
v zastoupení,
Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________
be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________
Pavla Ligrová (PavlaLigrova@seznam.cz)
zrušení členství - kopie
Dnes 8. 9. 2015, 10:55:31
Komu: zakaznickyservis@be2.cz
g
Zasílám opakovaně kopii žádosit a výpověď členství VIP ze dne 2.8.2015. Děkuji za vyřízení a vrácení Vámi inkasované částky 2247 Kč na můj účet. Děkuji Ligrová
---------- Původní zpráva ---------
Od: Pavla Ligrová
Komu: be2 Customer Service
Datum: 2. 8. 2015 10:02:36
Předmět: Re: [Ticket#2015090410022219] zrušení členství
Příloha:
- Komu be2 S.à.r.l., zákaznický servis/odstoupení od smlouvy, 291, Route d'Arlon, L-1150 Luxemburg, Luxemburg:
- Tímto odstupuji/odstupujeme (*) od mnou/námi (*) uzavřené smlouvy o nákupu následujícího zboží (*)/ poskytnutí následující služby (*)
- Objednáno dne (*)/Obdrženo dne (*): _______30.7.2015___________________
- Jméno spotřebitele/spotřebitelů: ______Pavla Ligrová____________________
- Adresa spotřebitele/spotřebitelů: ____________PavlaLigrova@seznam.cz______________
- Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze při sdělení formou dopisu): __________________________
-Datum: _______2.8.2015___________________
_____________________________________________________________________________
(*) nehodící se škrtněte
Ze Všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 nevyplývá povinnost připojit k výpovědi smlouvy svůj podpis. Je-li možné zákazníka bezpečně identifikovat, je výpověď platná. Pokud by taková identifikace nebyla možné, je vhodné zákazníka požádat o identifikační údaje. Neplatnost výpovědi kvůli její formě, byl-li z jednání spotřebitele zřetelně jasný jeho úmysl, považujeme za nepřiměřené. K nepřiměřeným ujednáním se nepřihlíží, ledaže se jich spotřebitel dovolá.
Dobrý den.
Jako ústřetový krok z naší strany byla částka ve výši 1123 Kč k refundovaná.
Klientův profil byl již smazán.
Uvedený případ je již z naší strany považován za uzavřený.
Byla-li smlouva řádně a včas vypovězena, má společnost povinnost vrátit spotřebitelce částku v plné výši.
Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.