Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
16.4.2024 po oznámení Ticketportal o zrušení koncertu v hale Gong Ostrava jsem e-mailem požádal a vrácení vstupného. Žádost jsem opakoval 16.5.2024. Oba požadavky ze strany promotéra bez jakékoliv odezvy.
On-line platba ***
THE DIRE STRAITS EXPERIENCE
ZPŮSOB VYZVEDNUTÍ
eTicket
UHRAZENO DNE
05.05.2023, 19:52
Variabilní symbol: ***, Číslo uhrazené rezervace: *** Sektor Řada Místo Sleva Cena
THE DIRE STRAITS EXPERIENCE 28.04.2024 (Ne) / Vstup 19:00 / Show 20:00 ČERVENÝ dole střed XIII 8 1 590,00 Kč
THE DIRE STRAITS EXPERIENCE 28.04.2024 (Ne) / Vstup 19:00 / Show 20:00 ČERVENÝ dole střed XIII 7 1 590,00 Kč
Celkem: 3 180 KčSkip to main content
POZOR:
Při platbě BENEFITNÍ objednávky, je nutné připočítat manipulační poplatek sítě ve výši 10 Kč k ceně celkem za vstupenky.
V případě vyzvednutí vstupenek na prodejním místě Vám bude účtován manipulační poplatek sítě ve výši 10 Kč.
Žádám o vrácení částky za 2 vstupenky č. *** a *** ve výši 1595*2= 3190,- Kč na účet ***
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitel právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li pořadatel akce peněžní prostředky po ujednaném termínu, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Pokud pořadatel nereaguje na emaily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: Moravia Promotion Concert s.r.o., Lidická 700/19, 60200 Brno. Pokud by tak spotřebitel učinil a prodávající doručení zmařil, považovalo by se za doručené dle § 570 Občanského zákoníku.
V případě, že pořadatel nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době, je možné jej vyzvat k plnění i tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Pokud pořadatel své závazky nesplní, mohou se věřitelé obrátit na insolvenční soud a podat návrh na zahájení insolvenčního řízení vůči pořadateli.
K informacím ohledně návrhu na zahájení insolvenčního řízení:
Návrh podává buď věřitel na svého dlužníka, který je v úpadku, nebo dlužník v úpadku sám na sebe. Insolvenční návrh se podává ke krajskému soudu, v jehož obvodu má dlužník v úpadku sídlo nebo se v něm převážně zdržuje. V tomto případě bude návrh podán Krajskému soudu v Brně. Insolvenční návrh může podat i jediný věřitel, následně (v případě zahájení insolvence) však ostatní musí přihlásit své pohledávky.
Pro insolvenční návrh není předepsán povinný formulář, musí být však v písemné formě. Kromě toho jej navrhovatel musí podepsat a jeho podpis musí být úředně ověřen a zároveň musí splňovat zákonné podmínky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.