Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
14.5 proběhl zavoz materialu,kde už chyběly některé spotřebiče a dvirka. Bylo mi sděleno,že zbytek se doveze 3.6 a dodela se to. 16.5 přišel stolařství a začal montovat,když zjistil,že chybí rohové výkryty. 3.6 přijel zbytek spotřebičů a zbytek materiálu. 5.6 jsem přijel domů a nestačil jsem se divit,jak nekvalitní kuchyně prodává společnost ORESI.
Abych to shrnul. Budu to brát postupně zleva do prava.
Čela většiny šuplíků nejsou stejne jak na výšku tak na šiřku.
Mezery mezi čely šupliků /myšleno na šířku/se pohybují od 2mm přes 5mm až do 0mm.
Na výšku nemaji dostatečnou mezeru a tak se šuplíky opírají o sebe a opírají černý lak na úchytkach.
Jeden z výkrytů vyčnívá přes dvířka/není zároveň s dvířkami/.
Pokračuji na vysoké skříně s lednicí,kde pan stolařzjistil,že lednice je velká a musí vyměňovat stabilizační plechy a při instalaci lednice podél vrchní část korpusu,aby tam vešla.
Dále úchytky měli být namontovány svislé,aby se snaze dala otevírat jak lednice,tak mražak. Tím,že je namontovat vodorovně,jde lednice otevírat jen stěží a když už tak trhem nám vypadli vejde a lahve z přehradek a rozbili se. Dle mého názoru tam ani nepůjdou ty uchytky dát, protože tam není místo,protože dvirka jsou moc široké a není tam na uchytky prostor.
Dále se přesouvat k druhé vysoké skříňce,kde je mikrovlnka a trouba. Trouba nejde dovnitř,protože je moc na pravé straně korpusu a dvířka se opírají o ochranný plech,který chrání sousední korpus od vysokých teplot .
Dále skříňka pod troubou. Na vnitřní straně jsou dva otvory o průměru 32mm. Zřejmě se stolařství spletli a udělali je tam omylem. Je to vidět na fotce co jsem Vás poslal.
Dále pokračujem na skříňku s roletkou. Roletka je špatně nastrikana, poškrabana,barva se dole loupe a uvnitř měl být prostor na velký kávovar,proto se tam dle projetku dělala zásuvka a místo toho tam jsou police.
Dále dvířka skříňky na odpadkový koš/pod dřezem/ spolu s dvířky na myčce jsou na výšku nízké,netvoří rovnou linii s ostatními dvířky.
A jsme u předposlední skříňky, kde opět tak jako u všech se o sebe čela skříněk dost tvrdé opírají a tady oper nesedí rozměr jak je patrno z foto.
A jsme u konce skříněk a to u jediné horní,kde jsou dvířka opět kratší o cca 5mm na výšku.
Poslední závada je spodní sokl u zad ostrůvku, kde je uchycen pouze 2 sponama a to na levé straně v rozestupy cca do 1 metrů,zbytek tak nějak drží na boží slovo.
To je vše... myslíte že cena kuchyně přesahující 240 000kc odpovídá kvalitě?
A teď o situaci kterou jsem musel řešit.
Ženu mi dovezli z nemocnice po 2 operacich pateře domu. Měl jsem se o ní postarat, aby měla aspoň nějaký komfort, abych ji mohl uvařit. To bylo možné až 3 dny po zavozu . Říkali jsme si,že v tom červnu už to bude hotové. V den příjezdu stolaře tj 3.6 a zavozu zbytku spotřebičů a dvířek mi odvezli ženu znovu do nemocnice,protože se její stav zhoršil. Když jsem přijel 5.6 domu nevěřil jsem vlastním očím jak zfušovana ta kuchyň je. Ženě jsem to neřekl abych ji nepřitižil. Proto chci tuto nepříjemnou zaležitos rychle vyřešit. Doufám,že Vám tento email stačí. Kuchyň Vám znovu vyfotím tedy ve středu až přijedu domů,ale jak mi sdělila p.Z z Olomoucké pobočky, pán který má pod sebou všechny montery to měl už v pátek má stolek bude to řešit počátkem tohoto týdne a bude to chtít vidět. Doma bych měl být ve středu po 18.00 a v pátek kolem 12.00. Dnes Vám pošlu nějaké fotky co jsem fotil minulý týden. Nové fotky jak jsem psal výše,ve středu. S pozdravem Dziubek,klient Oresi.
Vyměnit Dvířka, tak aby vše lícovalo,znovu usadit troubu,vyměnit skříň s roletkou,lépe upevnit sokl,opravit vykryt.
Dále požaduji 10 000kc jako kompenzaci za to,že stále nemohu používat plnohodnotné kuchyň a a finanční ztrátu,za náhradní volno,které jsem si musel vzít na další termín realizace kuchyně.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla pravděpodobně sjednána smlouva o dílo. Dílem se dle občanského zákoníku rozumí zhotovení určité věci, nespadá-li pod kupní smlouvu, a dále údržba, oprava nebo úprava věci, nebo činnost s jiným výsledkem.
O právech objednatele z vadného plnění u smlouvy o díle platí obdobně ustanovení o kupní smlouvě. V souladu s nálezem Ústavního soudu ČR (sp. zn. IV. ÚS 2989/16) se na danou problematiku použije ustanovení o koupi zboží v obchodě, nikoliv obecná ustanovení o kupní smlouvě.
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.