Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.8 mi měl být doručen balík do ruky.Čekám na něj doma,ale přišel mi email a sms s tím to zněním: Vážený zákazníku,omlouváme se, Vaše zásilka Balík Do ruky od podavatele Zásobování a.s. s podacím číslem DR2201599607U nemohla být doručena v avizovaném termínu dne 18.8.2015, jak jste byl již informován, a to z důvodu: na žádost adresáta.Žádnou žádost jsem nepodávala!!!Zašla jsem tedy na poštu,kde jsem balík zaplatila a následně mi byl vydán.Na místě jsme ale zjistili,že je poškozený,tak jsem jej na poště zanechala a paní napsala reklamační dopis.Protože nevěděla,jak se to píše,sepsala jej následně až po příchodu vedoucí pošty bez mé přítomnosti a za mě jej také podepsala ! a odeslala na reklamační oddělení.Dnes mi ale přišlo vyjádření,že reklamace není uznána z důvodu nevhodného zabalení.Proč to tedy pošta přebýrala,když to bylo nevhodně zabalené ? A jak se mám tedy domoci vrácení peněz nebo náhradního zboží ? Zásilku poškodila doprava českou poštou a já za to mám nést odpovědnost? Nemám ani zboží ani peníze a ještě to teď musím řešit,protože dá od toho pošta ruce pryč.Mohu tedy vědět,jak se domoci svých práv na náhradu škody? Děkuji Javůrková Renata,Brodce.
Popelnice plastová 120l tmavě šedá*G21 - 799 Kč,cena včetně pošty 898 Kč
Žádám o náhradu škody.Je jedno,zda-li vrácení peněz nebo zaslaní nového výrobku.
|
Tweet |
Podnik není povinen přijmout reklamaci:
a) pokud není uplatněna při dodání poštovní zásilky ani ve lhůtě dvou pracovních dnů po jejím dodání,
b)pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání,
c)pokud podnik upozornil příjemce na možnost, že došlo k poškození nebo úbytku obsahu.
V případě, že by Česká pošta reklamaci nevyhověla, má spotřebitelka možnost obrátit se s námitkami proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách k Českému telekomunikačnímu úřadu, který rozhodne, zda byla reklamace vyřízena správně, případně též může rozhodnout o výši škody. Námitku lze podat nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Se stížností je tedy nutné se obrátit přímo na Českou poštu.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.