Společnost


Booking.com (Czech Republic) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76873Reklamace vrácení platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2024, před 7 měsíci

Andrea Janouchová

Znění stížnosti

Dobrý den,


prosíme o pomoc ohledně zaplaceného apartmánu Vintage Apartment v Rakousku 12.6.2024 - 16.6 2024

Check-in 17 - 23.30

číslo rezervace ***

PIN kod ***

V den příjezdu byl v apartánu ubytovaný někdo jiný. Na předem domluveném místě - schránce jsme si měli vyzvednou klíče - pin od schránky nám byl zaslaný. Klíče jsem si ze schránky vzali a šli se ubytovat, když jsme vešli do apartmánu byl tam muž v trenkách a díval se na televizi. Byl to šok a za dveřmi na chodbě jsme okamžitě volali majitele a žádali vysvětlení ten vše popřel a telefon položil . Opakovaně jsme mu volali z různých telefonů, ale už hovory nezvedal.
Majitel nám způsobil další nečekané výdeje s ubytováním ..., které jsem si museli zařídit a zaplatit, abychom měli kde přespat . Druhý den opět nereagoval a celou věc neřešil a tak jsme museli dovolenou ukončit. Doklad o zaplacení náhradního ubytování můžeme doložit, foto schránky kde byl klíč + pin...

Prosíme o pomoc jak celou věc řešit a hlavně žádáme o pomoc jak od tohoto podvodníka dostat naše peníze .


Produkt

číslo rezervace *** PIN kod ***


Požadované řešení

Vrácení celé částky zaplacený apartmán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2024 11:14, před 7 měsíci

Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.

Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.

Domníváme se, že chybné uvedení dostupnosti by se mohlo přičítat i zprostředkovateli, a proto by spotřebitel mohl finanční prostředky žádat přímo po společnosti Booking.com.

Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.

Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.7.2024 21:38, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.