Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
prosíme o pomoc ohledně zaplaceného apartmánu Vintage Apartment v Rakousku 12.6.2024 - 16.6 2024
Check-in 17 - 23.30
číslo rezervace ***
PIN kod ***
V den příjezdu byl v apartánu ubytovaný někdo jiný. Na předem domluveném místě - schránce jsme si měli vyzvednou klíče - pin od schránky nám byl zaslaný. Klíče jsem si ze schránky vzali a šli se ubytovat, když jsme vešli do apartmánu byl tam muž v trenkách a díval se na televizi. Byl to šok a za dveřmi na chodbě jsme okamžitě volali majitele a žádali vysvětlení ten vše popřel a telefon položil . Opakovaně jsme mu volali z různých telefonů, ale už hovory nezvedal.
Majitel nám způsobil další nečekané výdeje s ubytováním ..., které jsem si museli zařídit a zaplatit, abychom měli kde přespat . Druhý den opět nereagoval a celou věc neřešil a tak jsme museli dovolenou ukončit. Doklad o zaplacení náhradního ubytování můžeme doložit, foto schránky kde byl klíč + pin...
Prosíme o pomoc jak celou věc řešit a hlavně žádáme o pomoc jak od tohoto podvodníka dostat naše peníze .
číslo rezervace *** PIN kod ***
Vrácení celé částky zaplacený apartmán.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel apartmánu. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace, jak je uvedena v potvrzovacím e-mailu.
Domníváme se, že chybné uvedení dostupnosti by se mohlo přičítat i zprostředkovateli, a proto by spotřebitel mohl finanční prostředky žádat přímo po společnosti Booking.com.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.