Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Mé připomínky se týkají prodejny Billa v Neratovicích:
- do zmiňovaného obchody často chodí zákazníci se svými psy. Některí reagují na upozornění, že prodejny psy nesmějí naprosto neadekvátně agresivně. V aresivitě vyniká zejména stařena Z. P. Většina "psích zákazníků" má ale vazby na tamní prodavače, kteří jsou na jejich straně.
- u pultu láhůdek často prodává jakási prodavačka (prodávala i dnes, 14. 6. okolo 14. hodiny), která má vždy velmi špinavé oblečení, neupravené mastnné vlasy, zapáchá potem, na rukou má gumové rukavice, které používá na veškteré práce v úseku, drebe se jini po celém těle vč. vlasů... je to nechutné. Navíc tat prodavačka povětšinou zákazníky neoslovuje, ale jen kývne hlavou.
- pracovníci ostrahy jspu z 90% neupravení, zapáchají, často kouří přímo před vchodem do obchodu, povídají si s prodavačkami u pokladen (i když obsluhují zákazníky) a co horšího, častou ki vidění za pultem v úseku lahůdek
Odstranit závadné chování a především ZAMEZIT přítomnosti psů v obchodě.
|
Tweet |
Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.
S pozdravem
BILLA, spol. s r.o
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.