Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#76874Psy v obchodě, špína v rámci pultového prodeje lahůdek, neprofeionalita ostrahy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.06.2024, před 7 měsíci

Milada Musilová

Znění stížnosti

Mé připomínky se týkají prodejny Billa v Neratovicích:
- do zmiňovaného obchody často chodí zákazníci se svými psy. Některí reagují na upozornění, že prodejny psy nesmějí naprosto neadekvátně agresivně. V aresivitě vyniká zejména stařena Z. P. Většina "psích zákazníků" má ale vazby na tamní prodavače, kteří jsou na jejich straně.

- u pultu láhůdek často prodává jakási prodavačka (prodávala i dnes, 14. 6. okolo 14. hodiny), která má vždy velmi špinavé oblečení, neupravené mastnné vlasy, zapáchá potem, na rukou má gumové rukavice, které používá na veškteré práce v úseku, drebe se jini po celém těle vč. vlasů... je to nechutné. Navíc tat prodavačka povětšinou zákazníky neoslovuje, ale jen kývne hlavou.

- pracovníci ostrahy jspu z 90% neupravení, zapáchají, často kouří přímo před vchodem do obchodu, povídají si s prodavačkami u pokladen (i když obsluhují zákazníky) a co horšího, častou ki vidění za pultem v úseku lahůdek


Požadované řešení

Odstranit závadné chování a především ZAMEZIT přítomnosti psů v obchodě.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2024 11:23, před 7 měsíci

Po zrušení vyhlášky č. 347/2002 Sb., o hygienických požadavcích na prodej potravin a rozsah vybavení prodejny podle sortimentu prodávaných potravin se dostatečnost zavedených hygienických opatření posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti potravin.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2024 16:34, před 7 měsíci

Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že všechny stížnosti zákazníků společnosti BILLA, spol. s r.o. zpracovává Infolinka, na kterou se můžete kdykoliv s důvěrou obrátit prostřednictvím e-mailu info@billa.cz nebo ve všedních dnech v čase 8:00 - 18:00 na telefonním čísle 800 153 976.

S pozdravem

BILLA, spol. s r.o

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.7.2024 09:02, před 6 měsíci

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2024 14:29, před 5 měsíci

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.