Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76886Neoznámena zmena miest

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2024, před 7 měsíci

Veronika Kaňuchová

Znění stížnosti

15.06.24 sme s triedou šli domov z Prahy do Kysaku. Mali sme kúpené lôžka 3 týždne dopredu. Keď sme v sobotu nastúpili do vlaku a do nášho vagóna, na našich miestach sedeli iní ľudia. Spolužiačka šla následne za stewardom, ktorý jej povedal že vzhľadom k minulotýždňovej nehode redukovali počet spacích vozňov a že naše lístky boli zrušené. Ja som do tiesňovej linky Regiojetu volala dvakrát písala som im mail a pýtala som sa aj sprievodcu keď sme šli do Prahy, keďže som vedela, aká je situácia s tými vozňami. Všetci mi jasne povedali, že ak by došlo k zredukovaniu nášho vozňa, boli by sme dostatočne skoro upovedomení telefonátom alebo smskou. Nikto z nás nebol upovedomený, neprišla nám žiadna SMS..Po príchode do vagóna sme museli utekať o 5 vagónov ďalej, do sedacieho vozňa. Túto situáciu by som vedela pochopiť ak by to bol náš vozeň, ktorý by bol zredukovaný. Namiesto premiestnenia ľudí, ktorých vozeň bol odstránený, do sedacích vozňov (kde nebolo pre nás dostatok miesta, čiže sme museli byť rozdelení po celom vlaku) premiestnili nás z naších rezervovaných miest. Je to neprofesionálne a takto sa to nerobí. Vrchol tohto všetkého bolo neoznámenie problému vpred. Krásne zakončenie výletu :)


Požadované řešení

Boli sme sľúbení 100% kompenzáciu, ktorú očakavám naspať v podobe peňazí na karte.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2024 11:48, před 7 měsíci

Není-li služba poskytnuta nebo není-li poskytnuta ve sjednané kvalitě, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti RegioJet a.s. prostřednictvím kontaktního formuláře, který spotřebitel nalezne zde: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 13:45, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2024 17:24, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.