Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před časem mne telefonicky kontaktovala tato firma od které jsem se po velkém přemlouvání nechala přesvědčit o zaslání jejich přípravku s tím, že se tímto k ničemu nezavazuji a nebudou mi poté zasílány další zásilky, mám hovor nahrán. Poté přišla první zásilka kterou jsem v pořádku uhradila, hned po převzetí jsem pro jistotu zavolala na jejich linku a ujistila se, že již další balíčky dostávat nebudu, jaké bylo mé překvapení když další měsíc pošťačka chtěla nechat ve schránce další balíček od této společnosti, zásilku jsem nepřevzala a nechala aby ji pošta zaslala zpět, ihned jsem volala zase na jejich linku s tím, že jsem další zásilky nechtěla a rušila je hned po první zásilce, ale to nebylo z jejich strany akceptováno. Další zásilky nevím zda byly zasílány, pošťačku jsem upozornila, že žádné zásilky tohoto typu již nemá nikdy doručovat.
Po čase začalo telefonické bombardování a vyhrožování, že mám zaplatit za zásilky které nebyly nikdy doručeny, nyní zase neustále volá společnost M.B.A. Consulting s.r.o. a vyhrožuje exekucí za neplatnou pohledávku.
Žádám aby společnost Helvetia Direct Marketing s.r.o. stáhla všechny pohledávky na mou osobu a vyřadila mne z evidence.
|
Tweet |
Doporučujeme tedy spotřebiteli zaslat písemný dopis, a to nejlépe doporučeně a s dodejkou, v němž odmítne jakékoliv další platby za zboží či doručování neobjednaného zboží s ohledem na výše uvedené informace. Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím komunikace na dálku, bude se na dodávky dalšího zboží hledět jako na neobjednané plnění. U neobjednaného plnění dle § 1838 občanského zákoníku platí, že spotřebitel nemusí takové zboží vracet a ani o tom podnikatele vyrozumět.
Pokud je ujednáno, že se zboží dodává v pravidelných zásilkách, má spotřebitel právo odstoupit od každé jednotlivé zásilky bez udání důvodu do 14 dnů od doručení. Způsob úplného zrušení pravidelných zásilek se pak řídí smlouvou, popřípadě obchodními podmínkami. Spotřebitelce tedy doporučujeme uchovat si doklady o odstoupení od smlouvy.
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitelka by měla vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu.
Vzhledem k tomu, že fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Dobrý den,
paní Duchovná byla telefonicky kontaktována s možností vyzkoušet doplněk stravy dle vlastního výběru s tím, že první zásilka - Uvítací balíček bude zdarma a zákazník hradí pouze poštovné a balné 79 Kč a pokud bude spokojen a neoznámí do 10 dní od přijetí Uvítacího balíčku, že si další zásilky nepřeje, budeme pravidelně expedovat každých 20 dní dávku vybraného doplňku stravy ve zvýhodněné ceně, v případě paní Duchovné se jednalo o doplněk stravy SuperVital Q10 (cena pravidelné zásilky 179 Kč). Paní Duchovná nám na zákaznickou linku opravdu zavolala, ovšem nikoliv do 10 dní od přijetí první zásilky, ale volala 15.1.2015 (Uvítací balíček byl expedován dne 3.11.2014 a byl řádně přebrán a uhrazen). Poté jsme expedovali další tři zásilky (rozmezí 20 dní). Objednávkový hovor jsme dohledali zaslala v mp3 na email ruzenaduchovna@seznam.cz. 19.1.2015 jsme obdrželi email, že paní Duchovná nebude nic vracet ani hradit a 21.5.2015 nám volal pán (asi manžel), byl velice vulgární. Po neuhrazení 5. upomínky, která byla expedována dne 13.5.2015 jsme celou záležitost předali společnosti MBA Consulting, s.r.o. která následně tyto pohledávky řeší.
Je nám velice líto, ale jak v objednávkovém hovoru, tak v průvodním dopise v Uvítacím balíčku, bylo vše sděleno a zákazník byl informován.
S pozdravem
Dominika Rathanová
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Dobrý den,
jsem velice ráda, že jste uveřejnili celý nahraný hovor, za prvé to bude odstrašující příklad pro všechny další lidi kterým voláte, jakým způsobem vmanipulujete někoho do něčeho co nechce a ani nepotřebuje. Za druhé celou dobu hovoru je zdůrazňováno, že se k ničemu nezavazuji a že mi následně nic nebude posíláno, tak nyní nechápu Váš postoj proč po mne nyní chcete zaplatit něco co jsem si neobjednala a také nedostala, pokud Vaše firma chce jen zneužívat případné neznalosti zákona a nebo naší dobrosrdečnosti pak je mi Vás líto. Byla bych nyní vděčná kdyby jste nyní uznali své nečestné jednání a souhlasili s navrhovaným ukončením neplatného požadavku.
Ps. Manžela nemám ani přítele, žiji sama se svými třemi dětmi, věřím ale, že těch rozzlobených pánů i paní volalo asi víc
Dobrý den,
potvrzujeme uzavření případu u společnosti M.B.A. Consulting, s.r.o. Paní Duchovné nebudou již zasílání žádné upomínky (pokud byla nějaká vyexpedována před dnešním datem - 9.9.2015, prosím aby jí paní Duchovná brala jako bezpředmětnou).
Nečestné jednání z naší strany nebudeme uznávat, protože jsme paní Duchovné zasílali celkem 5 upomínek a byla o všem informována jak v objednávkovém hovoru tak v průvodním dopise v Uvítacím balíčku, který si převzala. Tento náš krok prosím tedy berte jako vstřícné gesto.
Děkujeme dtestu za tuto komunikaci a uzavření případu.
S pozdravem
Dominika Rathanová
Zákaznický servis Helvetia Apotheke
Hodnocení: