Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76892Zájezd zakoupený přes Invii (FTI touristik), nemáme zájezd ani peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 2 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2024, před 7 měsíci

Lukáš Satke

Znění stížnosti

Zakoupili jsme zájezd do Chorvatska pro celou rodinu (5 osob) přes cestovní agenturu Invia, která nabízela zajezdy od německé společnosti FTI Touristik, která vyhlásila úpadek. Zájezd se má uskutečnit od 16.7.2024. Zaplatili jsme celý zájezd na účet Invie. Po několika telefonátech a osobní návštěvě stále tvrdili, že zájezd proběhne (že ho může někdo převzít a že by se mohl uskutečnit) a že máme čekat do poslední chvíle. Nedalo mi to a do hotelu, kde jsme měli odjet jsem napsal e-mail a hned odepsali, že je ubytování stornované. Nechápu, že se Invia nezajímá o své klienty. Co teď máme dělat? Mám nárok na storno zájezdu? Vrácení peněz? Nebo se máme přihlásit do insolvenčního řízení, které je v němčině, které nerozumíme a ani nevíme co máme dělat?


Produkt

Invia prodej zájezdů


Požadované řešení

Vrácení peněz - stronovat zájezd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2024 08:28, před 7 měsíci

Dle dostupných informací na sebe cestovní kancelář FTI podala návrh na zahájení insolvenčního řízení. V tomto případě doporučujeme spotřebitelům přihlásit své pohledávky do insolvenčního řízení.

Jestliže byla smlouva uzavřena přes zprostředkovatele (tj. společnost Invia.cz,a.s.), měl by být v dané situaci spotřebitelům nápomocný, což učinil např. zveřejněním informací o úpadku a dalších možných krocích (viz zde: https://www.invia.cz/poradatel-inso/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2024 13:46, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.11.2024 13:52, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.