Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Zakoupili jsme zájezd do Chorvatska pro celou rodinu (5 osob) přes cestovní agenturu Invia, která nabízela zajezdy od německé společnosti FTI Touristik, která vyhlásila úpadek. Zájezd se má uskutečnit od 16.7.2024. Zaplatili jsme celý zájezd na účet Invie. Po několika telefonátech a osobní návštěvě stále tvrdili, že zájezd proběhne (že ho může někdo převzít a že by se mohl uskutečnit) a že máme čekat do poslední chvíle. Nedalo mi to a do hotelu, kde jsme měli odjet jsem napsal e-mail a hned odepsali, že je ubytování stornované. Nechápu, že se Invia nezajímá o své klienty. Co teď máme dělat? Mám nárok na storno zájezdu? Vrácení peněz? Nebo se máme přihlásit do insolvenčního řízení, které je v němčině, které nerozumíme a ani nevíme co máme dělat?
Invia prodej zájezdů
Vrácení peněz - stronovat zájezd
|
Tweet |
Dle dostupných informací na sebe cestovní kancelář FTI podala návrh na zahájení insolvenčního řízení. V tomto případě doporučujeme spotřebitelům přihlásit své pohledávky do insolvenčního řízení.
Jestliže byla smlouva uzavřena přes zprostředkovatele (tj. společnost Invia.cz,a.s.), měl by být v dané situaci spotřebitelům nápomocný, což učinil např. zveřejněním informací o úpadku a dalších možných krocích (viz zde: https://www.invia.cz/poradatel-inso/).
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.