Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
* 11.4.2023 U CZC.cz s.r.o. zakoupená Truecam H25+Hardwire kit . Zjištěno, že se kamera nadměrně zahřívá a odebírá 600mA(cca 2x tolik než by měla) z 12V palubní sítě.
* 14.4.2023 U CZC.cz s.r.o. vrácená Truecam H25 z výše uvedeného důvodu a zakoupena nová Truacam H25. Nová kamera má správný odběr cca 300mAh z 12V palubní sítě.
* 17.4.2023 U nové Truecam H25 objeven problém zejména při automatickém přepínání mezi normálním a Parkschield režimem. Řešeno s Truecam podporou.
* 25.5.2023 I po testování s nejnovějším firmwarem se u mnou zakoupeného kusu stále vyskytovaly problémy, u původního firmwaru byly problémy menší, proto vrácen původní firmware, který poskytla podpora Truecam.
Dále u referenčního testovaného kusu se dle podpory Truecam zmiňované problémy nevyskytovaly a proto doporučili zboží reklamovat - viz vyjádření Truecam podpory:
"Dobrý den,
pro konzultaci produktový specialista otestoval chování se stejným firmware a nastavením kamery. Při testování se stejné chování jako ve Vámi zaslaném videu neprojevilo. Doporučujeme tedy přistoupit k reklamaci kamery u Vašeho prodejce. Pokud jste kameru zakoupil na truecamshop.cz, instrukce k reklamaci naleznete níže. Pokud jste zakoupil kameru u některého z našich partnerů, doporučujeme přistoupit k reklamaci u prodejce, se kterým máte uzavřenou kupní smlouvu."
* v průběhu záruční lhůty se závady zhoršují, že již zařízení nelze provozovat, proto přistoupeno k reklamaci
* 17.5.2024 reklamace Truecam H25 u CZC.cz s.r.o. s tímto popisem:
"Popis závady:
Po spuštění občas Displej zbělá celý a kamera při tom zamrzne. Při zapojené H2 rear kameře se občas tato hlavní H25 kamera restartuje, někdy se stane, že se stále dokola a dokola restartuje. pokud je nastaven spořič obrazovky, jakmile vypneme klíček ze zapalování truecam elektronika přejde do park shield režimu, ale nedojde k vypnutí displeje a jeho podsvícení. Rešeno s tech. poporou trueCam.cz 25.5. 2023 nedořešeno požadavek (#2025597). #drobné rýhy a oděrky ==#== Na pohled v pořádku"
* 12.6.2024 CZC.cz s.r.o. informuje, že reklamace ukončena a zamítnuta. Důvod je uvedený pouze stroze - viz další mail.komunikace s CZC:
"Reaguji na reklamaci RE24014658 u Vás. Respektive nerozumím důvodu zamítnutí a vyjádření technika CZC.cz:"
Vyjádření technika: Na zařízení byl proveden Update FW"
* 13.6.2024 vyzvednutí a otestování reklamovaného zboží. Bohužel se závady opět projevily. Zadokumentováno videonahrávkou chování v různých režimech a zasláno CZC.s.r.o ke shlédnutí.
* CZC se vyjádřilo k dotazům k reklamaci:
děkuji za Váš dotaz.
U dané reklamace se závada nepotvrdila, byl proveden pouze Update FW - aktualizace.
V takovém případě je zboží funkčně v pořádku a proto je reklamace v souladu se záručními podmínkami zamítnuta.
S dalšími otázkami se na mne neváhejte kdykoli obrátit."
*K 17.6.2024 mě CZC.cz s.r.o odkazuje abych si nechal zhotovit znalecký posudek, přitom by měli do 1 roku zajistit případný znalecký posudek jakožto prodávající v rámci reklamace v CZC.cz s.r.o.
Dosud neshlédli zaslané videa a nechtějí evidentní problém řešit.
Truecam H25 TRCH25220700288
Výměna za bezvadný kus nebo vrácení peněz.
|
Tweet |
Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Mimo to platí, že pokud by se vada na zařízení projevovala i přes to, že společnost tvrdí, že se vada neprojevila, mohlo by se jednat o nevyřízení reklamace řádně a včas.
Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.