Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den, můžete mi prosím vysvětlit, proč se za klimatizované vozy když tu klimu stejně nepouštíte? Si zkuste sedět ve voze plných lidí když je venku skoro 30°
Ale tak hlavně, že se budete chlubit v různých reklamách, že máte klimatizace
Bylo by super a to myslím, že budu mluvit za všechny, kdyby se nejlépe začala používat
|
Tweet |
Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby uplatnil reklamaci. Společnost je možné kontaktovat mimo jiné e-mailem na dpmb@dpmb.cz.
Připomínku ohledně provozování dopravy je možné podat také skrze formulář (zde: https://www.dpmb.cz/kontakty).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.