Počet nahlášených stížností: | 48 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Dobrý den,
Vydražila jsem zboží ve výši 165 Kč a vzhledem k tomu já nejsem v České republice a neměla jsem internet a nemohla jsem vědět že jsem se stala jedinou držitelka což samozřejmě toto si zaplatím.
No uživatel Fiat 1955 si dovolil bez toho aby mě kontaktovat telefonicky poslal bezdůvodně negativní komentář.
Prosím podívejte se ten Kazus
Děkuji mnohokrát za odpověď a vyhovění má stížnosti.
A pozdravem Desislava Olgova Dimitrova
***
Zrušit negativní komentář, a omluvu, já zaplatím svoje zbožía vyzvednu buď osobně nebo poštou si vyzvednu.
Děkuji.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel na základě smluvních podmínek právo na odstranění komentáře, pak je mu společnost poskytující mu sjednanou službu povinna vyhovět a komentář odstranit, jinak se jedná o porušení její smluvní povinnosti.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
udělování komentářů je plně v režii obchodních partnerů. Každý z nich má možnost ohodnotit průběh transakce.
Dle našich Obchodních podmínek https://aukro.cz/dokumenty/obchodni-podminky bodu 1.4.4 platí:
Obsah komentářů a jejich odpovědí jsou přístupné veřejnosti. Provozovatel je oprávněn odstranit či editovat komentář nebo odpověď v případě, kdy
a) komentář nebo odpověď porušuje pravidlo uvedené v čl. 1.4.3,
b) komentář obsahuje znaky, které činí komentář nečitelný,
c) komentář byl udělen omylem jiné osobě nebo k jiné Transakci a tato skutečnost je zcela zjevná,
d) byl zvolen nesprávný typ komentáře, např. „Negativní“ namísto „Pozitivní“ a tato skutečnost je zcela zjevná,
e) z důvodu technických problémů byl přidělen jeden komentář vícekrát,
f) osoba, která přidělila komentář, se účastnila více Transakcí jen s úmyslem dát Uživateli komentář a poškodit jej,
g) na základě pravomocného rozhodnutí soudu.
V ostatních případech Provozovatel do komentářů nezasahuje.
Popsaná situace nespadá do vypsaných výjimek, a proto nebude provozovatel do hodnocení zasahovat.
Dále platí, dle bodu 1.4.5:
Provozovatel umožňuje autorům komentáře jejich odstranění (stažení). Komentář může být odstraněn v případě, že jedna ze stran (Prodejce nebo Kupující) odešle do 120 dní od skončení příslušné Nabídky nebo do 30 dní od udělení komentáře prostřednictvím speciálního elektronického formuláře žádost o odstranění komentáře. Druhá strana má možnost akceptovat návrh na odstranění komentáře v průběhu 45 dní od doby podání žádosti o jeho odstranění. V případě stažení komentáře bude komentář přeškrtnut na uživatelské kartě vodorovnou čárou a nebude započítán do celkového hodnocení.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Zuzana Klhůfková, vedoucí zákaznické péče
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.